تاریخ انتشار: 1403/04/29 11:07
کد خبر: 1280196

پرسپولیس در تله نقل و انتقالات؛ قانون عجیب مانع تمدید قرارداد با ستاره‌ها!

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی با چالشی بزرگ روبرو است. قانون منع قرارداد بیش از یک سال برای بازیکنان بالای 30 سال، سرخ‌ها را در آستانه آزاد شدن چند ستاره کلیدی در سال آینده قرار داده است. (Transfer challenge) (Persepolis stars)
پرسپولیس در تله نقل و انتقالات؛ قانون عجیب مانع تمدید قرارداد با ستاره‌ها!

به گزارش فرتاک ورزشی

پایان فصل گذشته تلخی برای پرسپولیس داشت. 9 بازیکن کلیدی این تیم در پایان فصل قراردادشان به پایان رسید و سرخ‌ها به راحتی 4 ستاره خود را از دست دادند. مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی، علی نعمتی و علیرضا بیرانوند به ترتیب به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم‌های دیگر شدند.

در این بین، پرسپولیس موفق به تمدید قرارداد 5 بازیکن بالای 30 سال خود شد. پورعلی‌گنجی، آل‌کثیر، امیری، فرجی و رفیعی به مدت یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد بستند. اما این تمدیدها با توجه به قانون منع قرارداد بیش از یک سال برای بازیکنان بالای 30 سال، مسکن موقتی برای پرسپولیس بود.

این قانون عجیب، پرسپولیس را در آستانه آزاد شدن3 بازیکن دیگر در سال آینده قرار داده است. احمدزاده، اسماعیلی، کنعانی‌زادگان، در پایان فصل 1404 قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد و سرخ‌ها برای حفظ آنها باید دوباره وارد مذاکره و چالش‌های نقل و انتقالاتی شوند.

تنها نقطه امید پرسپولیس در این میان، علی علیپور است. آقای گل تاریخ باشگاه که در 28 سالگی به پرسپولیس بازگشت، تا سال 1405 با این تیم قرارداد دارد.

قانون منع قرارداد بیش از یک سال برای بازیکنان بالای 30 سال، انتقادات زیادی را به همراه داشته است. این قانون نه تنها به ضرر تیم‌هایی مانند پرسپولیس که از بازیکنان باتجربه خود بهره می‌برند است، بلکه باعث می‌شود این بازیکنان در پایان فصل با چالش پیدا کردن تیم جدید مواجه شوند.

باید منتظر ماند و دید که آیا پرسپولیس می‌تواند در سال آینده با وجود این قانون چالش‌برانگیز، بازیکنان کلیدی خود را حفظ کند یا شاهد جدایی‌های دیگری از جمع سرخ‌ها خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mvpx

آخرین اخبار