تاریخ انتشار: 1403/04/26 19:14
ایوب العملود مراکشی با پیراهن سرخ؛
کد خبر: 1280024

رسمی: اولین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد

ایوب العملود مدافع راست مراکشی به عنوان اولین خرید تابستانی سرخ‌ها معرفی شد.
رسمی: اولین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی

در شرایطی که نگرانی‌های زیادی بابت نقل و انتقالات پرسپولیس برای هواداران این تیم وجود دارد، این باشگاه سرانجام از اولین خرید تابستانی خود رونمایی کرد.

پرسپولیس موفق به ادامه همکاری و تمدید با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نشد و همچنین بیرانوند قراردادش را یکطرفه فسخ کرد تا این سه ستاره، تراکتوری شوند و به همین علت مدیران باشگاه تحت فشار و انتقاد شدیدی قرار دارند و حالا باید با جذب جایگزین جو را تغییر دهند و اولین قدم برای این هدف برداشته شد.

در شرایطی که رقبای سرخپوشان از چند روز قبل رونمایی از بازیکنان‌ جدیدشان را شروع کرده بودند، سرانجام پرسپولیس نیز با انتشار یک طرح گرافیکی به طور رسمی خبر از جذب ایوب العملود، مدافع راست ۳۰ ساله مراکشی داد.

أيوب العملود اولین خرید تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است که با جدایی از تیم الوداد مراکش پس از ۶ سال، چالش جدیدی را در لیگ نخبگان و لیگ برتر ایران تجربه خواهد کرد.

أيوب العملود

العملود که شاگرد سابق خوان کارلوس گاریدو محسوب بوده، در پست دفاع راست به میدان می‌رود و به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر، قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا جناح راست خط دفاعی پرسپولیس یک مدافع مراکشی داشته باشد.

العملود سابقه بازی در تیم ملی مراکش را دارد و اولین بازیکن مراکشی تاریخ سرخپوشان محسوب می‌شود. پرسپولیس در معرفی این بازیکن نوشت: "🔴✅ ایوب العملود اینجاست؛ عضو جدید ارتش سرخ."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mvjo

آخرین اخبار