تاریخ انتشار: 1398/08/08 20:53
کد خبر: 82546

سرمربی تیم پاکدشت: بازی منطقی ارائه دادیم و نتیجه عادلانه‌ بود

سرمربی تیم پاکدشت گفت: ما از دقیقه ۲۰ به بعد نبض بازی را دردست گرفتیم یک گل زدیم و بعد از آن بازی رابه خوبی کنترل کردیم و بازی منطقی ارائه دادیم.
سرمربی تیم پاکدشت:  بازی منطقی ارائه دادیم و نتیجه عادلانه‌ بود

علی نیکبخت بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود دو تیم موقعیت‌های خیلی زیادی به وجود آوردند. استقلال خوزستان در 20دقیقه اول خیلی خوب بود.

وی افزور: ما از دقیقه 20به بعد نبض بازی را دردست گرفتیم یک گل زدیم و بعد از آن بازی رابه خوبی کنترل کردیم می توانستیم درضدحمله به گل های دیگری برسیم تمام راههایی که استقلال خوزستان می توانست به گل برسد را بستیم بازی خیلی منطقی ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پاکدشت گفت:احتمال داشت بازیکنان مازمین بخورند این طبیعی است ولی  صرفا قصد ما وقت کشی نبود و دقیقه نود و پنج توپ دست مابود و دروازه بان ما احساس ناراحتی کرده بود.

وی ادامه داد: بهرحال بازی خوبی بود و دقیقه 90هم داور اعلام خطای هند گرفت و پنالتی برای حریف گرفت، آخرین بازی لیگ برتر توپ به دست بازیکن می‌خورد داور اعلام پنالتی نکرد و همه کارشناسان هم همین را گفتند.

نیکبخت گفت: توپ زمین خورد و به دست بازیکن ما اصابت کرده ماهم تمکین می‌کنیم و نمی‌توانیم چیزی بگوییم دراین بازی خیلی زحمت کشیدیم و3 امتیاز شیرین که می توانست به ما کمک کندرا ازدست دادیم.

وی در پایان گفت: می‌توان نتیجه راعادلانه تصورکرد ولی مادر این بازی خیلی خوب بودیم 20 دقیقه اول مال استقلال خوزستان بود ولی درادامه ما بهتر بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzlgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی-سایپا؛ بازگشت دوباره دروازه بان جوان به قفس توری استقلال