تاریخ انتشار: 1395/10/02 13:07
وکیل طارمی و نوراللهی:
کد خبر: 241322

اگر یک کتانی فروشی ارکان پرسپولیس را بهم میریزد، بهتر است در باشگاه را برای همیشه ببندید

وکیل احمد نوراللهی و مهدی طارمی با انتشار یادداشتی در صفحه اجتماعی خود به انتقاد از اظهارات اخیر و جنجالی علی اکبر طاهری پرداخت.
 اگر یک کتانی فروشی ارکان پرسپولیس را بهم میریزد، بهتر است در باشگاه را برای همیشه ببندید

عبدالصمد ابراهیمی نوشت: «سلام. این روزها موجی ایجاد شده که تجربه من می گوید برای انحراف اذهان به سمت و سویی دیگر است و متاسفانه همه هم خواسته یا ناخواسته با این موج همراه شده اند و شده ایم.

 

دکتر طاهری که از او بعید بود به یکباره و در حالی لب به سخن باز کرد که به نظرم بدترین زمان ممکن بود. اینکه دو بازیکن تیم بی تعصب لقب بگیرند این سئوال را به دنبال دارد که چرا این بی تعصب ها را برای بازی آخر نگه داشته ایم؟

 

اینکه همه مشکلات تیم را ناشی از دخالت قهوه خانه دارها و کتونی فروش ها بدانیم توهین به خودمان و باشگاه پرسپولیس نیست؟ اگر یک کتونی فروش می تواند اینگونه زلزله به ارکان یک باشگاه بزرگ بیاندازد بی تعارف بیایید در باشگاه را برای همیشه ببندیم.

 

نمی دانم این مسائل از کجا سرچشمه می گیرد اما از هر کجا باشد هدفش بی شک بر هم زدن آرامش تیمی است که در این دو ساله آرامش خصیصه برجسته آن بوده و متاسفانه به هدف خود هم رسیده اند. به صفحات همه نزدیکان تیم نگاه کنید. التهاب و دل آشوبه غوغا می کند انگار زلزله ای در راه باشد و آوار نیامده روی سرمان سنگینی کند.

 

نمی دانم این همه هیاهوی ایجاد شده، ربطی به مشکلات اردوگاه تیم رقیب دارد و می توان آن را کوششی رونالدینیویی برای انحراف اذهان از آن سمت و هزینه های گزاف صورت گرفته و ناکامی های متعددشان باشد یا خیر ولی ما چرا در این قایق داریم پارو می زنیم؟ به پیج های فیک کامنت نویس توجه کرده اید؟ متوجه هستیم داریم خودمان را به گرداب می بریم بی آنکه عصای موسایی باشد که نیل حاشیه ها را دو نیم کند یا ناخدایی نوح نام، که این طوفان را رد نماید.

 

دو بازیکن تیم بی تعصبند؟ فرضاً قبول. فریب خورده اند قبول. شبانه خودشان را مشمول کرده اند قبول. اطلاع نداده و دست باشگاه را در پوست گردو نهاده اند قبول. چند ماه است خبر سرباز شدن آنها را در رسانه ها می خوانیم؟ چند بار آنها را فراخواندیم تا پیگیر صحت و سقم ماجرا شویم؟  امروز که رفته اند این همه فریاد و وامصیبتا سودش چیست؟ برهم زدن آرامش تیم در آخرین بازی نیم فصل و در آستانه فصل نقل و انتقالات؟ می خواهیم بگوییم ما خوش استقبال و بد بدرقه ایم؟ این هم مثل داستان رفت و برگشت طارمی و رامین است که به یمن هنرنمایی هایمان "بارباپاپا وار" از اسطوره به شمر ذی الجوشن و در ادامه به اسطوره تغییر هویت دادند؟ این همه بی اخلاقی و فحش و دمدمی مزاجی را از کدام گوشه فرهنگ ادعایی و تمدن کهنه مان عاریه گرفته ایم؟

 

در فوتبال امروز معنای تعصب برای خیلی ها تغییر پیراهن نیست، عرق به هر پیراهنی است که در قبال قراردادهای کلان می پوشند. ما خودمان را فریب ندهیم لطفا.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywmlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزگشایی از تصمیمات جنجالی که در کتانی فروشی  برای پرسپولیس گرفته می شود