تاریخ انتشار: 1397/12/08 12:12
کد خبر: 108422

غیبت مهره کلیدی در تیم امید

تیم امید در حالی از 11 اسفند تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق آغاز خواهد کرد که در بین نام بازیکنان اعلام شده اثری از رضا شکاری بازیکن تیم روبین نیست.
غیبت مهره کلیدی در تیم امید

رضا شکاری که در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 دروازه تیم های زامبیا و پرتغال را باز کرده است در تیم امید هم می تواند یکی از مهره های کلیدی باشد اما در ماه های اخیر به بهانه اینکه تمرینات و بازی های تیم امید در تاریخ فیفا دی برگزار نمی شده در اردوی تیم روبین بود و بر اساس اعلام رسمی باشگاه رضا شکاری تنها در روزهای فیفا می تواند اردوی تیم را ترک کند.

آیا برای بازی های رسمی رضا شکاری به اردوی تیم امید دعوت می شود یا به دلیل عدم حضور او در تمرینات آماده سازی و هماهنگی کرانچار قید او را زده است؟ این ها سوالاتی است که تا چند روز دیگر پاسخ آن روشن می شود. کرانچار برای اردوی جدید تیم امید 30 بازیکن را لیست کرده است که از این جمع دست کم باید 7 نفر خط بخورند و اگر رضا شکاری در لیست نهایی باشد تعداد خط خورده ها به 8 بازیکن خواهد رسید.

 خبر تازه از اردوی تیم امید اینکه تیم ویتنام برای انجام بازی با شاگردان کرانچار به تهران سفر می کند. اردنی ها هم قرار است به تهران بیایند و در ماه اسفند با تیم امید ایران بازی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg6zb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین گل امیدها را رضا شکاری  به ثمر رساند