تاریخ انتشار: 1396/07/09 15:31
کد خبر: 180346

معجزه در نیوکمپ الهام بخش معجزه پرسپولیس در عمان؟

کم‌کم گیجی ناشی از شکست سنگین در برابر الهلال برطرف شده و حالا قرمزهای پایتخت به فکر بازی برگشت افتاده‌اند.
معجزه در نیوکمپ الهام بخش معجزه پرسپولیس در عمان؟

 شکست سنگین چهار بر صفر جای امید زیادی برای پرسپولیس باقی نگذاشته و حالا بازیکنان و هواداران این تیم حسرت می‌خورند که کاش گل‌های سوم و چهارم را به این راحتی تقدیم الهلال نمی‌کردند تا با باختی خفیف‌تر، امیدوارانه‌تر به استقبال بازی برگشت بروند.

پرسپولیس در وهله اول باید برای اعاده حیثیت به مصاف الهلال برود. بردن الهلال با هر نتیجه‌ای از تلخی باخت بازی رفت خواهد کاست. اما همانطور که برانکو گفت برای جبران شکست چهار بر صفر و زدن چهار گل یا بیشتر به الهلال در بازی برگشت باید به انتظار اتفاقات نشست. اتفاقاتی که شاید در ده سال یک بار یا بیشتر به تیمی روی خوش نشان دهد. اتفاقی نظیر آنچه در بازی برگشت بارسلونا و پاریسن‌ژرمن در نیوکمپ رخ داد و بارسا باخت چهار بر صفر در بازی رفت را با برد شش بر یک در نیوکمپ جبران کرد.

انتظار اینکه پرسپولیس بتواند الهلال را چهار بر صفر شکست دهد، انتظار خوشبینانه‌ای است. اما اگر پرسپولیس با تمام قوا و با تمرکز کافی و اتخاذ تاکتیکی مناسب برای بردن الهلال به میدان برود آنوقت باید دل به شانس و اتفاقات ببندد تا شاید در روز خوب خود و روز بد الهلال بتواند معجزه‌ای در عمان خلق کند. اگر پس ذهن تک‌تک بازیکنان پرسپولیس این امیدواری وجود داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که حداقل پرسپولیس با بردن الهلال از خود و فوتبال ایران اعاده حیثیت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yd8jm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛درخواست عجیب الهلال رد شد