تاریخ انتشار: 1396/02/28 17:56
اختصاصی| بهترین دروازه‌بان لیگ دو از نگاه مخاطبین فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 209994

مهدی کاظمی: لایق صعود به لیگ یک بودیم/ از مردم خونگرم سمنان ممنونم

دروازه‌بان تیم فوتبال هف سمنان موفق شد با کسب 28درصد آراء، از سوی مخاطبین فرتاک ورزشی به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ دو انتخاب شود.
مهدی کاظمی: لایق صعود به لیگ یک بودیم/ از مردم خونگرم سمنان ممنونم

به گزارش فرتاک ورزشی، به مناسب همین انتخاب، مصاحبه‌ای با دروازه‌بان 20 ساله هف سمنان ترتیب داده‌ایم که در ذیل می‌خوانید:

فرتاک ورزشی: نظرت درخصوص فصلی که گذشت چیست؟

به دلائلی، در نیم فصل اول نتوانستم زیاد برای تیم بازی کنم اما در اواخر نیم فصل دوم و با اعتمادی که آقای سیانکی به من کردند، خداروشکر توانستم مزد تمرینات پرفشارم را بگیرم و در مرحله نهایی لیگ دو، دروازه‌بان فیکس تیم شوم. انصافا حق تیم ما صعود به لیگ یک بود و باتوجه به کادرفنی قدرتمند و بازیکنان متعصبی که داشتیم، حداقل مزد تلاشمان، صعود بود که با اشتباهات داوری بازی شاهین، زحمات یک ساله ما نقش بر آب شد.

فرتاک ورزشی: گویا تبریزی هستی. چطور در شهرت بازی نکردی؟

من قبل از اینکه با تیم هف سمنان قرارداد امضا کنم، تیم ماشین سازی سخت به دنبال جذب من بود اما یک سری مسائل پیش آمد و نشد که به لیگ برتر بروم. خداروشکر امسال در سمنان آنقدر خوب کار کردم که از سوی اهالی ورزش توانستم بهترین شوم و یقین دارم روزی از دروازه تیم شهرم نیز محافظت خواهم کرد.

فرتاک ورزشی: قراردادت با هِف تمام شده؟

من یک فصل دیگر با تیم هف سمنان قرارداد دارم و هنوز چیزی مشخص نیست. با مردم سمنان رفیق شدم و آنقدر محبوبیتم زیاد شده است که خداروشکر احساس می‌کنم در تبریز هستم و این نظرسنجی شما طوری شده که مردم با آغوشی باز به سراغم می‌آیند. باور کنید برای فصل هنوز تصمیمی نگرفتم و ان‌شاء‌الله هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

فرتاک ورزشی: نظرت درخصوص مردم سمنان و اهالی ورزش که بهت رای دادن چیه؟

تشکر صمیمانه‌ای از آنها دارم خصوصا مردم سمنان. تلاش‌هایشان را در گروه‌ها و کانال‌های هواداری می‌دیدم و دست تک تک آن ها را می‌بوسم که من را لایق بهترین دروازه‌بان لیگ دوی شدن دانستند. از خانواده، دوستان و بازیکنان هف سمنان نیز تشکر می‌کنم که به من رای دادن و همچنین از سایت دوست‌داشتنی شما که من را لایق دانستید و در این لیست قرارم دادید.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9xdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی کاظمی بهترین دروازه‌بان لیگ دو شد
اختصاصی| با کسب 28درصد آراء؛

دیدار هف سمنان و نفت و گاز گچساران برگزار نخواهد شد
اختصاصی| با نامه نگاری به فدراسیون فوتبال؛