تاریخ انتشار: 1396/02/17 10:02
کد خبر: 212422

رقبای پرسپولیس به دنبال منصرف کردن منشا

در حالی که باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا قرارداد داخلی امضاکرده است، واسطه‌های زیادی در تلاش هستند تا این انتقال منتفی شود و در این‌راستا مدام با مهاجم نیجریه‌ای پیکان در فصل گذشته تماس‌هایی را برقرار می‌کنند. برخی از این واسطه‌ها که به نوعی رابط باشگاه‌های لیگ برتری هستند مدام در صحبت با منشا قرارداد داخلی امضا شده او با پرسپولیس را بی‌اعتبار می‌دانند و یا اینکه از محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن خارجی صحبت می‌کنند. بعضی دیگر از واسطه‌های باشگاه‌ها نیز از پیشنهاد 700 هزار یورویی یکی از تیم‌های شهرستانی صحبت می‌کنند و این عوامل باعث شده مهاجم نیجریه‌ای پیکان برای عقد قرارداد نهایی با پرسپولیس دچار تردید‌هایی شود. چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد منشا امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه نهایی خواهد کرد و چه بسا اگر این بازیکن بخواهد سر از تیم دیگری در بیاورد با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه خواهد شد از این جهت که قرارداد داخلی او با پرسپولیس کاملاً قانونی است.
رقبای پرسپولیس به دنبال منصرف کردن منشا

در حالی که باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا قرارداد داخلی امضاکرده است، واسطه‌های زیادی در تلاش هستند تا این انتقال منتفی شود و در این‌راستا مدام با مهاجم نیجریه‌ای پیکان در فصل گذشته تماس‌هایی را برقرار می‌کنند.

برخی از این واسطه‌ها که به نوعی رابط باشگاه‌های لیگ برتری هستند مدام در صحبت با منشا قرارداد داخلی امضا شده او با پرسپولیس را بی‌اعتبار می‌دانند و یا اینکه از محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن خارجی صحبت می‌کنند. بعضی دیگر از واسطه‌های باشگاه‌ها نیز از پیشنهاد 700 هزار یورویی یکی از تیم‌های شهرستانی صحبت می‌کنند و این عوامل باعث شده مهاجم نیجریه‌ای پیکان برای عقد قرارداد نهایی با پرسپولیس دچار تردید‌هایی شود.

چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد منشا امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه نهایی خواهد کرد و چه بسا اگر این بازیکن بخواهد سر از تیم دیگری در بیاورد با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه خواهد شد از این جهت که قرارداد داخلی او با پرسپولیس کاملاً قانونی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9vye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس گادوین را خرید اما می رود اصفهان! / منشاء هم در حال دور زدن است!