تاریخ انتشار: 1395/08/17 22:21
کد خبر: 250367

آقایی: بازی با نساجی آن هم در خانه برای همه تیم ها سخت است

هافبک پارس جم حق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی را حق خودشان می‌داند نه سپاهان.
آقایی: بازی با نساجی آن هم در خانه برای همه تیم ها سخت است

میثم آقایی در گفت و گو با فرتاک ورزشی درباره دیدار مقابل فجرسپاسی گفت: فجر در این دیدار عملکرد خوبی مقابل ما به نمایش گذاشت اما خب ما توانستیم با تک موقعیتی که برایمان ایجاد شد به گل برسیم. مطمئن باشید که آنها در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان در انتهای جدول نخواهند ماند. 

او درباره نتایج بازی‌های روز آینده و تاثیر آن در جابجایی‌شان در جدول گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که کدام تیم‌ها با هم بازی دارند، به هر حال تیم‌های بالای جدولی ما هم رقابت‌های سختی دارند و قطعا از این رتبه‌ای که قرار داریم پایین‌تر نخواهیم آمد. 

وی در خصوص دیدار مقابل نساجی در هفته آینده افزود: بازی مقابل نساجی آن هم در خانه همیشه برای تمام تیم‌ها سخت است چون تماشاچی دارند علاوه بر آن زمین آنها چمن مصنوعی است و خب بازی در این زمین کمی دشوار است. امیدوارم مشکلات نساجی حل شود چراکه آنها تیم ریشه‌دار فوتبال ایران هستند اما ما هم مقابل آنها دسته و پا بسته بازی نخواهیم کرد. 

آقایی برد را در دیدار مقابل سپاهان حق خودشان می‌دانند: سپاهان تیم بزرگی است و ما در این دیدار با جوان‌هایمان مقابلشان به میدان رفتیم و بازی در نقش جهان کمی سخت بود. اگرچه مقابل آنها بازی خوبی را ارائه کردیم و می‌توانستیم ببریم و صعود کنیم ولی خب فوتبال است و نمی‌توان هیچ چیز را پیش‌بینی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyq6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان- پارس جم جنوبی/ ویسی پنجه در پنجه تاتار