تاریخ انتشار: 1395/06/20 01:20
کد خبر: 262367

منصوریان و نگرانی های قبل از دربی

سرمربی جوان استقلال فردا یک دیدار سخت در برابر ماشین سازی تبریز دارد که او را سخت نگران کرده است.
منصوریان و نگرانی های قبل از دربی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نگرانی های منصوریان یکی دو تا نیست و انگار این نگرانی ها باید حالا حالاها با او همراه باشد و نتواند برای گریز از او چاره ای پیدا کند.

 

چهار هفته از لیگ گذشته و استقلال تنها دو امتیاز کسب کرده است، یعنی دو باخت و دو تساوی ره آورد شاگردان منصوریان از دیدارهای برگزار شده می باشد، نتیجه ای که در بدبینانه ترین حالت هم نمی شد او را برای استقلال تصور کرد.

 

از خوش شانسی منصوریان لیگ به تعطیلی یکماهه رفت تا او نفس راحتی کشیده تا شاید بتواند در این مدت بازیکنان را هماهنگ و از این مخمصه ای که گریبانگیرش شده است خلاص شود، ولی مشکل اینجاست که استقلال دقیقا با شروع دوباره لیگ دو بازی سخت دارد که هر کدام از دیگری برای منصوریان وشاگردانش مشکل تر می باشد.

 

دیدار با ماشین سازی تبریز که این روزها تیم خوبی را دست و پا کرده و به دنبال آن دربی بزرگ پایتخت که هواداران بی صبرانه منتظر آن بازی هستند و معلوم نیست که منصوریان عاقبتش بعد از آن بازی چه خواهد شد.

 

سرمربی استقلال تا الان با تمام نتایج بدی که گرفته مورد حمایت هواداران این تیم بوده است و آنها سعی کرده اند برای سرمربی خود سنگ تمام بگذارند ولی نگرانی منصوریان این است که اگر در برابر ماشین سازی و پرسپولیس نتیجه لازم و باب میل طرفداران را کسب نکند آیا باز هم آنها در حمایت از او شعار خواهند داد یا این که این بار شعار ها نوع دیگری خواهد بود!

 

به هر حال وقتی می گوییم نگرانی های منصوریان تمامی ندارد به خاطر موضوعی بود که عنوان نمودیم و امیدواریم ختم به خیر شود و این مربی جوان و دوست داشتنی بتواند به راهش ادامه دهد چرا که او یکی از خوب های استقلال در طی دو دهه گذشته بوده و حیف است بزودی به مهره ای سوخته تبدیل شود.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vybnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آنالیز ماشین‌سازی و توصیه‌های منصوریان/مربی استقلال تماشاگر شد!
گزارش تمرین استقلال