تاریخ انتشار: 1395/11/26 13:17
کد خبر: 229267

وقتی نفتی ها به کار منصوریان و استقلال آمدند

در ابتدای فصل وقتی علیرضا منصوریان چندین بازیکن را از تیم نفت به استقلال آورد، انتقادهای زیادی از او شد.
وقتی نفتی ها به کار منصوریان و استقلال آمدند

لئوناردو پادوانی، علی قربانی، میلاد زکی‌پور و مجتبی حقدوست بازیکنانی بودند که در نفت زیر نظر علیرضا منصوریان کار کرده بودند و سرمربی استقلال با شناخت خوبی که از آنها داشت، جذب‌شان کرد. هرچند منتقدانی بودند که اعتقاد داشتند این بازیکنان در حد استقلال نیستند و فقط به دلیل رفاقت با منصوریان جذب شده‌اند.

دیروز اما نمایش خوب نفتی‌های سابق در دربی نشان داد که منصوریان در به خدمت گرفتن آنها اشتباه نکرده است. میلاد زکی‌پور در دفاع چپ آنقدر خوب کار کرد که پرسپولیسی‌ها مجبور شدند حملات خود را از مرکز و سمت راست خط دفاعی استقلال پی‌ریزی کنند. حتی تعویض رامین رضائیان توسط برانکو را هم می‌توان به نمایش فوق‌العاده زکی‌پور مربوط دانست. دیگر ستاره استقلال در بازی دیروز لئاندرو پادوانی بود که تقریبا در تمام نبردهای هوایی موفق نشان داد. البته نگرانی‌های زیادی درباره او وجود داشت اما تجربه بالا و دقت زیاد او باعث شد تا تقریبا هیچ اشتباهی از او سر نزند. پادوانی به خوبی با کمک رابسون خط حمله قدرتمند پرسپولیس را مهار کرد. علی قربانی مهاجم فصل گذشته نفت هم توانست زهر خودش را به پرسپولیس بریزد و گل دوم استقلال را با ضربه سری دقیق بزند. او هم در تمام مدتی که در زمین حضور داشت پرتلاش و موثر ظاهر شد. در نهایت مجتبی حقدوست هم از وقتی به بازی آمد توانست با حفظ توپ و بردن بازی به کناره‌های زمین از فشار پرسپولیس در دقایق پایانی کم کند.

درخشش نفتی‌های سابق در دربی مهر تاییدی بر عملکرد منصوریان در جذب آنها بود و در این مورد باید به او تبریک گفت و شناختش از بازیکنان سابق خود را تحسین کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw8xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی هم از پادو بهتر بوده و هم از رابسون