تاریخ انتشار: 1395/05/28 21:19
کد خبر: 266919

ونگر : دو بازار نقل و انتقالات وجود دارد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال میگوید امروز شاهد دو نوع بازار نقل و انتقالات هستیم
ونگر : دو بازار نقل و انتقالات وجود دارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / توپچی‌ها که در همین ابتدای فصل با بحران مصدومیت روبروست، در این تابستان تنها گرانیت ژاکا، تاکوما آسانو و راب هولدینگ را به خدمت گرفت.

تلاش ونگر برای به خدمت گرفتن الکساندر لاکازت، مهاجم لیون و شکودران مصطفی، مدافع والنسیا، هنوز به جایی نرسیده اما او معتقد است تصمیم آرسنال برای نپرداختن مبالغ هنگفت درست است زیرا در بلندمدت به ضرر آنها خواهد بود.

او در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل لسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر گفت:" می توان گفت که اکنون در فوتبال اروپا دو بازار وجود دارد؛ یکی برای باشگاه های انگلیسی  ودیگری برای بقیه اروپا. خطر شرایط باشگاه های انگلیسی در حال حاضر این است که باشگاه های انگلیسی می توانند در طولانی مدت خودشان را خفه کنند. چرا؟ زیرا آنها بازیکنان را با قیمت های بسیار زیاد می خرند. این به آن معنی است که آنها مبالغ هنگفتی برای دستمزد بازیکنان می دهند و اگر اشتباه کنند، آنگاه بازیکنانی با دستمزد خیلی بالا خواهند داشت که نمی توانند به هیچ باشگاه دیگری بروند.

اکنون آغاز دوره ای است که باشگاه های انگلیسی دستمزدهای گزاف می پردازند. حتی اگر این بازیکنان به باشگاه های دیگر قرض داده شوند، این باشگاه ها باید دستمزدشان را بدهند. در طولانی مدت، این باعث می شود که برتری مالی باشگاه های انگلیسی کاهش پیدا می کند زیرا دستمزدهای زیادی در لیست شان خواهد بود. آنها دستمزد 12-10 بازیکن را می دهند که در باشگاه دیگری بازی می کنند زیرا آن باشگاه هایی که بازیکنان را قرض گرفته اند، نمی توانند دستمزدشان را بدهند.

ما در مورد یک یا دو بازیکن صحبت نمی کنیم. من قبلا در مورد قواعد پرداخت به بازیکنان گفتم اما اکنون باید یک مورد دیگر هم اضافه کرد: هویت خریدار."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpjv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسن ونگر : پولی که داریم را خرج میکنم؛ پول من که نیست