تاریخ انتشار: 1395/06/03 00:21
کد خبر: 265867

در کار گروه رسانه انجمن وودبال مطرح شد؛ وودبال؛ ورزشی برای عموم مردم

جلسه کار گروه رسانه ورزش وودبال با حضور رئیس این انجمن و تنی چند از فعالان عرصه رسانه در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.
در کار گروه رسانه انجمن وودبال مطرح شد؛ وودبال؛ ورزشی برای عموم مردم

اولین جلسه کارگروه رسانه ای انجمن وودبال به منظورم رشد و تقویت این رشته ورزشی و ایجاد ارتباط سازنده با رسانه ها و بهره گیری از تجارب نیروهای رسانه ای فعال در این ورزش با حضور امیرحمزه توسلی رئیس انجمن وودبال،  جمشیدی دبیر وودبال و جمعی از فعالان عرصه رسانه کشور در محل مرکز همایشهای مجموعه فرهنگی ورزشی برگزار گردید.

 

در این نشست صمیمانه، ابتدا رئیس انجمن وودبال  ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، در خصوص اهداف و برنامه های این انجمن سخنانی را ایراد نمود و با اشاره به اهمیت رسانه ها در جهت معرفی این رشته ورزشی نوپا و نقش آنها در رشد و توسعه ورزش وودبال گفت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین و بازگو کننده ها فعالیت ها و انعکاس آنها در جامعه، نقشی غیر قابل انکار بر عهده دارند که در این نشست سعی خواهد شد با بهره گیری از تجارب ارزنده دوستان رسانه ای، آنها را با این ورزش آشنا تا با انعکاس فعالیت های ورزش وودبال شرایط را برای آشنایی عموم مردم با این ورزش نوپا فراهم نمایند.

 

امیر حمزه توسلی در ادامه سخنان خود گفت: از مهم ترین خصوصیات ورزش وودبال این است که به سن و سال ربطی نداشته و می توان در هر سنی به این ورزش پرداخت و از آن لذت برد و حتی به صورت خانوادگی به این ورزش پرداخت که این موضوع شرایطی را فراهم خواهد نمود که خانواده ها ساعات بیشتری در کنار هم باشند و ضمن ورزش کردن از کنار هم بودن هم لذت ببرند.

 

وی افزود: همانطور که پیشترها نیز در مورد آن توضیح داده شده وودبال رشته ای نوپا و در عین حال مفرح و همگانی است که در شناساندن این رشته به همیاری و همکاری همه جانبه اعضاء و رسانه ها نیاز داریم تا این پس نیروی بالقوه با تعیین استراتژیهای مناسب تبدیل به بالفعل شود.

 

در ادامه این نشست اعضاء کار گروه به بیان نظرات خود پرداخته و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

مهدی واعظی که یکی از مجریان با سابقه رسانه ملی و رئیس روابط عمومی فدراسیون بسکتبال می باشد در این جلسه گفت: خوشحالم که در این نشست صمیمانه حضور دارم و از آن جایی که ریاست انجمن وودبال و دبیر آن به نقش رسانه ها در معرفی این ورزش اهمیت می دهند، شک ندارم می توان به آینده این ورزش و حضورش در رسانه ها بیش از گذشته امیدوار بود.

 

این فعال رسانه ای در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه پیشنهاداتی در خصوص چگونگی رشد و توسعه این ورزش و نقشی که رسانه ها می توانند در این راستا بر عهده داشته باشند اشاره و آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرد.

 

سردبیر سایت فرتاک ورزشی نیز در این نشست صمیمانه گفت: همین که می بینیم یک مجموعه ورزشی اعتقاد به رسانه و کارکرد آن دارد بسیار خوشحالیم و شک نداریم وقتی این نگاه در یک ورزش حاکم باشد، رسانه ها تمایل پیدا می کنند که اخبار ورزش مورد نظر را مورد توجه قرار دهند.

 

نادر دارستانی در ادامه سخنان خود گفت: دور نمای ورزش وودبال با توجه به مسیری که انتخاب کرده است ، روشن می باشد و جمع حاضر در این نشست که از فعالان عرصه رسانه می باشند در این زمینه کمک حال خواهند بود.

 وی در پایان سخنان خود پیشنهاداتی را برای رونق بیشتر این ورزش و معرفی آن به عموم مردم ارائه داد.

در ادامه جناب فریدن از فعالان عرصه رسانه نیز ضمن تشکر بابت دعوتی که بعمل آمده است ابراز امیدواری نمود که تداوم این نشست ها و با شناخت گروه هدف و مخاطبین این ورزش، بشود زودتر به نتایج مورد نظر دست یافت.

خانم ها عالیشوندی از واحد مرکزی خبر،پورخاکی از فعالان رسانه های تصویری و مکتوب،گودرزی مدیر روابط عمومی انجمن وودبال ،فتوحی مدیر روابط عمومی فرتاک ورزشی از دیگر کسانی بودند که در این نشست صمیمانه حضور داشتند و نظرات خود را برای بهتر نتیجه گرفتن انجمن وودبال ارائه نمودند.

عالیشوندی در این زمینه گفت: باید بر اساس منطق و رعایت اصول و برنامه ریزی پیش رفت و از رئیس انجمن وودبال در خواست نمود که تقویم مسابقات و موارد آموزشیرا  بیش از گذشته افزایش نمایند تا این موضوع شرایط را برای تولید خبر فراهم کند.

منصوره فتوحی نیز که مدیریت روابط عمومی سایت فرتاک ورزشی را برعهده دارد ضمن تشکر از دعوت بعمل آمده، اظهار امیدواری نمود که  دوستان حاضر در جلسه به صورت عملیاتی ورود کرده و در جهت پوشش اخبار و گزارش های این ورزش فعال باشند.

مهرداد جمشیدی نیز که به عنوان دبیر انجمن وودبال فعال می باشد در این نشست اظهار امیدواری نمود که این جلسات تداوم داشته باشد تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

دبیر انجمن وودبال در ادامه آمادگی این انجمن را برای آموزش به فعالان عرصه رسانه اعلام نمود و گفت: بدون شک رسانه ها می توانند نقشی غیر قابل انکار در رشد و توسعه این ورزش داشته باشند و اگر آنها وقت بگذارند در چند جلسه می شود آنها را آموزش داد و بعد متوجه خواهند شد که تا چه اندازه این ورزش مفرح و سرگرم کننده خواهد بود و می تواند در بالابردن روحیه و خروج استرس ها کمک حال باشد.

گودرزی مدیر روابط عمومی انجمن وودبال نیز در این جلسه به بخشی از عملکر این ورزش در گذشته پرداخت و خواستار توجه رسانه ها به ورزش وودبال شد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: در مدت حضور آقای توسلی در انجمن وودبال، اتفاقات خوبی رقم خورده است و 15 استان در حال حاضر در این ورزش فعال می باشند.

در پایان این نشست صمیمانه، خانم پورخاکی به جمع بندی مطالب ارائه شده پرداخت و در این خصوص گفت: ارتباط انجمن با رسانه های سمعی و بصری ،برگزاری جام رسانه ها ،تعامل با آموزش و پرورش و آموزش عالی در راستای آموزش و انجام وودبال به صورت همگانی،تنظیم و تهیه تقویم ورزشی وودبال و برگزاری مسابقات این رشته ورزشی در مناسبت ها و رویدادهای مختلف از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است اعضاء کارگروه رسانه ای وودبال را آقایان: مهدی واعظی از مجریان با سابقه رسانه ملی و رئیس روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،نادردارستانی سردبیر سایت فرتاک ورزشی، فریدن از فعالان رسانه و خانم ها عالیشوندی از واحد مرکزی خبر، پورخاکی از فعالان رسانه های تصویری و مکتوب،گودرزی مدیر روابط عمومی انجمن وودبال و فتوحی مدیر روابط عمومی فرتاک ورزشی تشکیل می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpd9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده گلرهای پرسپولیس /  ۲۴ دروازه‌بان برای ۱۰ سال!!