تاریخ انتشار: 1395/08/27 11:50
کد خبر: 248667

پوچتینو: مورینیو نیاز به زمان دارد تا افکارش را در منچستریونایتد جا بیندازد؛ ملاقات با فرگوسن مثل به تحقق پیوستن یک رویا بود

پوچتینو درباره مربیان محبوب و رقبایش در لیگ برتر صحبت کرده است.
پوچتینو: مورینیو نیاز به زمان دارد تا افکارش را در منچستریونایتد جا بیندازد؛ ملاقات با فرگوسن مثل به تحقق پیوستن یک رویا بود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، مائوریسیو پوچتینو معتقد است ژوزه مورینیو برای موفقیت در منچستریونایتد نیاز به زمان دارد.

شیاطین سرخ اوضاع خیلی خوبی در این فسل نداشته اند و در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف با لیورپول رده اولی در رتبه ششم قرار دارند؛ پوچتینو در صحبت با ESPN آرژانتین در اینباره گفت:

واضح است که وقتی در باشگاه بزرگ هستید، درست مثل من در تاتنهام،  فشار برای کسب پیروزی بسیار زیاد است و وقتی نتایج آنی نیست که همه انتظارش را می کشیدند انتقاد ها بالا می گیرد. قطعاً وقتی کسی پروژه ای نو را شروع می کند به زمان نیاز دارد. در این مورد هم، با اینکه ژوزه یکی از بهترین مربیان دنیاست نیاز به زمان دارد تا افکارش را جا بیندازد و تیم آنطور که او می خواهد کار کند. هنوز زود است که نسبت به اوضاع تیم قضاوت کرد.

پوچتینو که سال گذشته ملاقاتی با سر الکس فرگوسن مربی سابق سرخ ها داشت قبلاً گفته بود دوست دارد میراثی به بزرگ میراث فرگوسن در تاتنهام به جا بگذارد:

دوست دارم یک شام دیگر با او داشته باشم چون فهمیدن او خیلی سخت است، مخصوصاً به خاطر زبانم! دو ساعت پربار با او داشتم، مشخصاً به خاطر کسی که هست و آنچه که القا می کند، مثل انرژی، شخصیت و کارکترش. ملاقات با او مثل به تحقق پیوستن یک رویا بود.

به اندازه او موفق بودن، اینکه این همه بالا و پائین داشته باشی و فصل بعد از فصل خودت را بازسازی کنی، تنها از دست کسانی بر می آید که آن استعداد و ظرفیت روانی را دارند، مثل آرسن ونگر. فارغ از اینکه آرسنال دشمن خونی ماست، باید اعتراف کرد که 20 سال عهده داشتن تیمی نیازمند استعداد خاصی است، بدون آن غیرممکن است.

پوچتینو تحسین کنندگان خودش را نیز دارد، از جمله پپ گواردیولایی که تا به حال دو بار برابر مربی آرژانتینی مغلوب بوده است:

گواردیولا نیازی ندارد کار من را تحسین کند. در چنین سطحی، وقتی او حرفی مثل این می زند کاملاً از سر صداقت است و این قشنگ است. اگر او از من تعریف کرده و واقعاً به آن باور داشته پس تعریف بزرگی برای من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voboz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانیری: از شاگردانم خیلی خیلی عصبانی هستم