تاریخ انتشار: 1396/10/08 17:37
کد خبر: 167167

حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتور/بازگشت هافبک پرسپولیس به میدان و حضور غافلگیرکننده تماشاگران

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی درحالی برگزار شد که تماشاگران دو تیم خصوصا سرخ های تهرانی حضوری غافلگیر کننده داشتند.

حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتور/بازگشت هافبک پرسپولیس به میدان و حضور غافلگیرکننده تماشاگران

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد که استقبال گسترده ای از این بازی به عمل آمده است. حاشیه های این دیدار را در پی می خوانید:

* بازیکنان پرسپولیس یک ساعت مانده به آغاز بازی وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند.

* پس از ورود شاگردان برانکو ایوانکوویچ، سکوهای منتسب به هواداران این تیم به شدت تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی را تشویق کردند.

* امید عالیشاه بازیکن اسبق پرسپولیس که در ترکیب اصلی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس حضور داشت در نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض شد.

* علیرضا بیرانوند که همچون همیشه وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را برعهده دارد، هنگام گرم کردن، حسابی جوش و خروش داشت. بیرانوند یک لحظه هم آرام و قرار نداشت و با حرارت خاصی تمرین می کرد.

* هواداران تراکتورسازی بادکنکهای سفید و قرمزی را همراه خود به ورزشگاه آوردند که رنگ خاصی به گوشه ای از ورزشگاه آزادی بخشیده است.

* زلاتکو ایوانکوویچ که به تازگی به جمع کادر فنی پرسپولیس اضافه شده است، نمی تواند در دیدار امروز روی نیمکت سرخپوشان بنشیند، با این حال او به همراه مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس، وظیفه گرم کردن بازیکنان را پیش از آغاز بازی برعهده داشتند.

* در حالی که برانکوایوانکوویچ در کنار زمین مشغول تماشای گرم کردن بازیکنانش بود، خبری از یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی نبود.

* محمد ابراهیمی بازیکن محبوب هواداران تراکتورسازی امروز هم روی نیمکت ذخیره های این تیم می نشیند. با این حال هواداران پرشور تبریزی، او را به شدت تشویق کردند.

* با شروع نیمه دوم سکوهای در نظر گرفته شده برای هواداران پرسپولیس دیگر جای نشستن نداشت و برخی هواداران ایستاده بازی را تماشا کردند.

* وحید امیری که چند هفته ای مصدوم بود در دقیقه ۶۵ به جای محسن مسلمان وارد بازی شد. مسلمان هنگام تعویض لبی خندان داشت و با امیری خوش و بش گرمی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkqdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس به دیدار با تراکتور میرسد