تاریخ انتشار: 1396/08/19 22:48
کد خبر: 174291

تیاگو: شاید روزی به بارسلونا برگردم

تیاگو آکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد احتمال دارد روزی به بارسلونا بازگردد.
تیاگو: شاید روزی به بارسلونا برگردم

تیاگو سال گذشته قرارداد خود با باواریایی ها تمدید کرد، اما گفت فوتبال ممکن است سریع تغییر کند و احتمال بازگشتش به کاتالونیا را رد نکرد.

به نقل از FOURFOURTWO، تیاگو از چهارده سالگی در لاماسیا کار خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۹ توانست اولین بازی خود در پیراهن بارسلونا را انجام دهد. اما این هافبک تکنیکی بیست و چهار ساله در سال ۲۰۱۳ همراه با پپ گواردیولا مربی سابقش در بارسلونا به آلیانز آرنا آمد. او همچنین سال گذشته پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و اذعان داشت که در مونیخ بسیار خوشحال است. در حالی که پپ گواردیولا به منچسترسیتی پیوست، تیاگو به عنوان یک مهره کلیدی و بسیار ارزشمند در این تیم ماندگار شد. تیاگو طی مصاحبه ای رادیو کاتالونیا در این باره گفت:

    بارسلونا نه فقط به خاطر علاقه ای که باشگاه دارم، به خاطر علاقه ام به شهر همیشه خانه من خواهد بود. شما هیچ وقت نمی دانید که آیا باز می گردید یا خیر. اما من در بایرن خوشحالم. ممکن است در آینده تغییرات زیادی در فوتبال رخ دهد. من فصل گذشته قراردادم را تمدید کردم تا سال های بیشتری در این تیم بمانم. اما وقتی که شما سال های زیادی در یک تیم می مانید، ممکن است کم تر در آن جا احساس راحتی داشته باشید. ممکن است عقاید باشگاه در یک سمت باشد، عقاید و تفکرات من در سمتی دیگر. به هر حال بازی کردن یا نکردن شما می تواند ایده های شما را تغییر دهد. من در حال حاضر بسیار خوشحالم. من در حال حاضر فقط فصل جاری فکر می کنم.

تیاگو به همراه بایرن مونیخ وضعیت خوبی در بوندس لیگا دارد. باواریایی ها با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لاپیزیگ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk88z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به فکر بازگرداندن تیاگو آلکانتارا به نوکمپ