تاریخ انتشار: 1398/10/16 15:27
بهترین آکادمی دنیا به شارجه کمک می‌کند؛
کد خبر: 75591

اتفاق بزرگ برای رقیب پرسپولیس؛ همکاری با آژاکس

باشگاه شارجه امارات همکاری سه ساله ای را با آکادمی آژاکس آغاز کرد.
اتفاق بزرگ برای رقیب پرسپولیس؛ همکاری با آژاکس

تیم های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس سال‌هاست که سرمایه گذاری قابل توجهی روی فوتبال کرده اند. به خدمت گرفتن بازیکنان و مربیان خارجی از اقداماتی است که در فوتبال این کشورها دیگر نهادینه شده و هر فصل بزرگانی از جهان فوتبال با رقم های بالا به این منطقه پا می گذارند.

اما در پاره ای از موارد، تفاوت هایی در نگاه تیم های عربی به آینده ایجاد شده است. یکی از جدیدترین اتفاقات در این زمینه برای باشگاه شارجه امارات رخ داده است. این باشگاه که سال گذشته پس از مدت‌ها قهرمانی در لیگ امارات را تجربه کرد، می خواهد روزهای خوب خود را ادامه دهد و حالا برنامه هایی برای آینده را هم مطرح کرده است.

اتفاق مهم در این باشگاه، امضای یک پیمان همکاری با آکادمی باشگاه آژاکس هلند است. آژاکسی ها که یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در جهان را دارند و به معرفی ستاره های جوان در دنیای فوتبال شهره هستند، حالا در گامی جدید و با تیمی از خاورمیانه قرارداد همکاری بسته اند. مطابق این قرارداد، باشگاه آژاکس به شارجه امارات در مدیریت آکادمی و پرورش استعدادها کمک خواهد کرد. ادوین فن درسار، اسطوره باشگاه آژاکس و فوتبال هلند که در سمت مدیر ارشد اجرایی این باشگاه فعالیت می کند، نماینده هلندی ها در امضای این قرارداد با طرف اماراتی بود.

er9aTiaiHnRL


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdnd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهدی ترابی،بهترین بازیکن نیم فصل نخست