تاریخ انتشار: 1396/05/22 12:02
1+1 مهاجم هدف در تیم ماشین سازی؛
کد خبر: 189243

دستان خالی رسول خطیبی در خط حمله!

ماشین سازی تبریز در فاز هجومی این فصل دچار مشکل اساسی است.
دستان خالی رسول خطیبی در خط حمله!

 ماشین سازان گرچه مقابل نفت مسجدسلیمان 3-0 باختند اما نکته تاریک ماجرا آنجاست که به غیر از پنالتی که محمد پورمحمد از دست داد، دیگر ماشین سازان خطری روی دروازه حریف به وجود نیاوردند که نشان از ضعف این تیم در فاز هجومی دارد.

ماشین سازی در این فصل فقط بازیکنانی همچون حامد پاکدل، حسین قره داغی، محسن دلیر و مهرداد بایرامی در فاز هجومی تیم خود می‌بیند و آنها درحالی که محمد اوسانی را نیز به خدمت گرفته بودند، به دلیل مشکلات مالی که اوسانی با ماشین سازان پیدا کرد، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به نساجی پیوست تا دستان خطیبی خالی‌تر شود.

از بازیکنانی که در لیست بالا نام برده شد که در فاز هجومی می‌توانند به رسول خطیبی کمک کنند، حسین قره داغی یک هافبک طراح است. حامد پاکدل نیز یک وینگر چپ کلاسیک است و نمی‌توان از این دو بازیکن انتظار بازی در پست مهاجم هدف را داشت و تنها بازیکنانی که باقی می‌مانند، دو بازیکن به نام های دلیر و بایرامی است.

بایرامی به دلیل شکایت باشگاه مس کرمان از وی فعلا نمی‌تواند در میادین حاضر شود و محسن دلیر نیز به دلیل سن و سال بالایش دیگر کارایی لازم را در ترکیب ماشین سازی ندارد و این یک چالش بزرگ برای خطیبی است که با دستان خالی باید به مصاف رغیبان گردن کلفت در لیگ یک برود.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9w9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مساله لاینحل رسول خطیبی در ماشین سازی!
حاج رسول مردد بین دو دروازه‌بان؛

نیاز مبرم تیم رسول خطیبی به یک مدافع چپ باتجربه
ماشین سازی هنوز تکمیل نشده است؛