تاریخ انتشار: 1396/06/07 14:24
کد خبر: 186067

مواضع دوگانه فرهاد مجیدی

از زمان درگذشت ناصر حجازی، فرهاد مجیدی بسیار سعی کرد خودش را پیرو مکتب این اسطوره فقید فوتبال ایران نشان دهد اما حالا به نظر می‌رسد حداقل در مورد حال و روز فعلی استقلال بین او و فرزند حجازی اختلاف نظر به وجود آمده است.
مواضع دوگانه فرهاد مجیدی

در شرایطی که اخیرا فرهاد با انتشار پستی بلندبالا به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخته و مدیریت باشگاه را مقصر ناکامی‌ها قلمداد کرده بود، آتیلا حجازی رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده است. فرزند مرحوم ناصرخان عقیده دارد نتایج کنونی استقلال قابل دفاع نیست و این تیم نیاز به تغییر دارد. البته آتیلا به‌وضوح در مورد لزوم اعمال تحول در خط دفاعی سخن نگفته اما به هر حال دیدگاه او در این زمینه با شماره7 پیشین آبی‌‌ها کاملا متفاوت است.

البته موضع‌گیری اخیر فرهاد مجیدی در مورد نتایج ضعیف استقلال یک نکته دیگر هم دارد؛ اینکه او این‌بار به‌طور تمام و کمال از منصوریان حمایت کرده و توپ را توی زمین مدیریت باشگاه انداخته، اما به نظر می‌رسد ابتدای فصل طور دیگری فکر می‌کرد. زمانی که بهنام برزای در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، مجیدی خطاب به او کامنت «شاید با شادی گلت مشکل داشتند که این کار را با تو کردند» را نوشت. واضح است که در این مورد طعنه مجیدی متوجه علیرضا منصوریان بوده است. به هر حال این سرمربی است که در مورد لیست ورود و خروج تصمیم می‌گیرد و مسلما افتخاری و سایر مدیران استقلال نمی‌توانستند در مورد برزای موضع منفی داشته باشند. حالا اما جالب است که فرهاد مجیدی جبهه‌اش را کاملا عوض کرده و با پشتیبانی از کادرفنی، مدیریت باشگاه را زیر سوال می‌برد؛ آن‌هم مدیریتی که خیلی‌ها عقیده دارند حداقل امسال و در فاز جذب بازیکن قصوری نداشته و هر کاری از دستش برآمده انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9nxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ تکرار می شود؟ علیمنصور در وضعیت ناصر حجازی