تاریخ انتشار: 1396/03/24 17:14
فرار مالیاتی ستاره گان مادریدی و پرسش های زیاد!
کد خبر: 203667

شهردار مادرید: شاید مسی و رونالدو فکر می کنند حضورشان در دادگاه از محبوبیت آنها کم نمی کند

روز گذشته شهردار مادرید، مانوئلا کارمنا، از دفتر روزنامه آس دیدن کرد. چیزهای زیادی درباره شهر مادرید گفت، چیزهایی که شاید حتی خود مادریدی‌ها هم ندانند.
شهردار مادرید: شاید مسی و رونالدو فکر می کنند حضورشان در دادگاه از محبوبیت آنها کم نمی کند

 درباره مسائل ورزشی هم صحبت‌های زیادی شد. از زمین‌های چمن تا آکادمی‌های تخصصی. یکی از صحبت‌های دیگر که مطرح شد مربوط به دستمزد بالای فوتبالیست‌ها بود، این را هم فهمیدیم که در این شهر فقط بهترین بازیکنان دستمزدهای نجومی می‌گیرند. دستمزدی که به اندازه بزرگ‌ترین هنرپیشه‌ها است.

اما چیزی که قابل درک نیست این است که این بازیکنان سعی می‌کنند مالیتشان را پرداخت نکنند. آخرین اخبار در این باره مربوط به کریستیانو رونالدو است که محکوم به پرداخت نکردن مالیات 14 میلیون یورویی است. پیش از این هم دیده بودیم که لئو مسی مشکل مالیاتی داشت و حتی 21 ماه زندانی و مقداری جریمه مالی هم برایش در نظر گرفته شد.

مالیات پرداخت نشده رونالدو مربوط به مبلغی است که بابت حق پخش تصاویرش دریافت کرده و کمپانی‌هایی که در بهشت‌های مالیاتی دارد. حالا اگر او مقصر شناخته شود باید تمام مبلغ را به طور کامل بازگرداند. همچنین باید بین 25 تا 50 درصد همان مبلغ را هم به عنوان جریمه بپردازد.

شاید تا در آن جایگاه نباشم درک نکنم، اما برایم سخت است که تصور کنم کسی به اندازه این بازیکنان درآمد داشته باشد و با پرداخت مالیات مانع قرار گرفتن در چنین شرایطی نشود. مسی هم پیش از این درگیر مسائل مالیاتی بود و تنها دفاعش این بود که من نمی‌دانستم باید چه کنم و امور را به پدرم سپرده‌ام! واقعا عجیب است که مسی نداند و این جمله در دفاع از او کمکی هم نکرد. بهتر بود به او می‌‎گفتند نمی دانستی چون نمی‌خواستی بدانی.

شاید برای او و رونالدو مهم نیست که به خاطر این مسائل پایشان به دادگاه باز شود یا شاید هم فکر می‌کنند به اندازه‌ای محبوب هستند که حضورشان در دادگاه و باز شدن پرونده مالیاتی نمی‌تواند تاثیری در محبوبیتشان داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8o8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره انگلیس مسی را در مقابل رونالدو تحقیر کرد