تاریخ انتشار: 1396/04/30 18:17
کد خبر: 194391

بازیکن موردعلاقه برانکو/ مردی برای همه پست ها

بازیکن موردعلاقه برانکو/ مردی برای همه پست ها

 نام محسن ربیع‌خواه، بخشی از اولین ترکیب فصل برانکو ایوانکوویچ برای فصل جدید است. در غیاب صادق محرمی، حسین ماهینی به پست اصلی‌اش در دفاع راست برگشته، مرکز خط دفاع به ترکیب سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده سپرده شده و محمد انصاری بعد از یک سال دوری از پست دفاع چپ، دوباره در این نقطه از زمین دیده خواهد شد.

آخرین عنصر دفاعی ترکیب امروز پرفسور، محسن ربیع خواه خواهد بود. بازیکنی که فصل گذشته را به شکل غافلگیرکننده‌ای به عنوان بازیکن ثابت قرمزها آغاز کرد و به نظر می‌رسد در فصل جدید نیز از غافلگیرکننده‌بودن، دست برنخواهد داشت. ربیع خواه امروز به عنوان هافبک دفاعی، جایگزین کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس شده است. کمال هنوز به شرایط جسمی آرمانی برنکشته تا محسن به عنوان هافبک دفاعی به میدان فرستاده شود. این بازیکن قبل از امضای قرارداد با سرخ‌پوشان نیز هافبک دفاعی بود اما در این تیم به عنوان یک مدافع کناری شناخته شد و در اواخر فصل برای چند مسابقه به پست تخصصی‌اش برگشت. پستی که امروز نیز ربیع‌خواه در آن حضور خواهد داشت.

فیکس‌شدن در پرسپولیس 96 برای محسن ربیع‌خواه مراحل دشوار و پیچیده‌ای خواهد داشت. او برای بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی باید رقابت سختی با محمد انصاری و شایان مصلح داشته باشد. اوضاع در میانه میدان حتی از این نیز سخت‌تر است. کمال یکی از مهم‌ترین ستاره‌های پرسپولیس در میانه میدان به شمار می‌رود و احمد نوراللهی نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک به ترکیب بازیکنان تیم اضافه می‌شود. ربیع‌خواه در نگاه اول، انتخاب سوم برای هر دو پست است اما مرور آن‌چه در فصل گذشته اتفاق افتاد، نشان می‌دهد بازی او اساسا انطباق زیادی با سلیقه برانکو دارد. سرمربی کروات در این فصل حق انتخاب‌های زیادی برای پست‌های مختلف در تیم‌اش خواهد داشت. انتخاب‌هایی که شاید دوباره پیوند میان ربیع‌خواه و نیمکت‌نشینی را برقرار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v85n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مورد علاقه برانکو و فرصتی که نباید از دست بدهد
تنها تا بازگشت سرباز پرسپولیس وقت دارد

خیال راحت سرمربی پرسپولیس
مصدومان به موقع می رسند؛