تاریخ انتشار: 1401/03/02 11:20
کد خبر: 21619

برتری پرگل اصفهانی ها برابر صدرنشین / ون پارس با قدرت جواب حاشیه سازان را داد

از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم ون پارس اصفهان میزبان شاهین بندرعامری بود.
برتری پرگل اصفهانی ها برابر صدرنشین / ون پارس با قدرت جواب حاشیه سازان را داد

به گزارش فرتاک ورزشی، پیش از شروع هفته بیست و چهارم صعود شاهین بندرعامری به لیگ دسته اول قطعی شده بود و جنوبی ها در سه هفته پایانی برای ثبت آماری مناسب پای به میدان می‌گذارند، همچنین شاگردان مهدی کریمیان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در فینال لیگ دسته دوم نیاز به بازی های با کیفیتی دارند.

در آن‌سوی میدان ون پارس نقش جهان رده سومی حضور داشت و امیدوار بود با برتری در این دیدار حساس خود را در جمع بالا نشین ها حفظ کند.

پیش از شروع این مسابقه چند باشگاه لیگ دویی حاشیه هایی در رسانه ها بر علیه نماینده استان اصفهان ایجاد کردند تا به گونه ای تمرکز اعضای این باشگاه از بین برود.

قرمز پوشان دیار نصف جهان در پایان این دیدار حساس و جذاب توانستند با سه گل حریف صدرنشین خود را بدرقه کنند تا شکست سنگینی در کارنامه شاهین قدرتمند ثبت شود.

همچنین با توجه به شکست خلیج فارس ماهشهر و برتری ون پارس، نماینده اصفهان با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به نود ارومیه به رده دوم جدول صعود کرد تا با این برتری پرگل جواب حاشیه سازان را داده باشد.

ون پارس در دو دیدار پایانی باید به مصاف تیم های ایمان سبز شیراز و گل ریحان البرز برود که باتوجه به حذف گل ریحان از جدول مسابقات، اصفهانی سه امتیاز راحت از هفته پایانی لیگ دسته دوم کسب خواهند کرد و باید دید این تیم در برابر ایمان سبز چه عملکردی از خود ثبت می‌کند.

آیا ون پارس در اولین تجربه لیگ دویی خود به پلی آف صعود راه پیدا خواهد کرد یا نود ارومیه در دو هفته پایانی از حریف اصفهانی خود عبور می‌کند.

برنامه دو هفته پایانی بازی های ون پارس اصفهان به شرح ذیل می‌باشد : 

هفته بیست و پنجم - دوشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۱

مهیارایمان سبز فارس - ون پارس اصفهان - ورزشگاه دستغیب شیراز

هفته بیست و ششم 

ون پارس اصفهان 3 - گل ریحان البرز 0

(حذف گل ریحان از رقابت های لیگ دسته دوم)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v59kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دروازه‌بان استقلال از بازی بعدی تیمش محروم شد