تاریخ انتشار: 1395/06/21 20:24
کد خبر: 262016

احتمال انتقال زودهنگام باشگاه رم به استادیوم دلاروما

احتمال میرود که پس از مشکلات ایجاد شده برای هواداران باشگاه رم انتقال به استادیوم جدید دلاروما زودتر از برنامه ریزی های قبلی انجام شود
احتمال انتقال زودهنگام باشگاه رم به استادیوم دلاروما

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / احتمال میرود که پس از مشکلات ایجاد شده برای هواداران باشگاه رم انتقال به استادیوم جدید دلاروما زودتر از برنامه ریزی های قبلی انجام شود.

هواداران رم در بازی قبلی رم برای مستقر شدن در جایگاهشان مختص خودشان در استادیوم با مشکل روبرو شدند که همین مساله باشگاه رم را با جریمه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مواجه کرد.

رم قرار بود در سال 2018 استادیوم جدیدش را افتتاح کند و از ورزشگاه المپیک رم به آنجا نقل مکان کند.

مدیر باشگاه رم در پی مشکلات پیش آمده برای هوادارانش گفت : «هواداران بخش جدا نشدنی از تیم ما هستند و من این را بارها گفته‌ام. استادیوم جدید حمایت هواداران ما از تیم را به سطح جدیدی خواهند رساند. ورزشگاه المپیکو به اندازه کافی بزرگ و پر کردن آن در شرایط عادی هم کار سختی است اما اگر مشکلات به وجود آمده در ماه‌های اخیر ادامه داشته باشد و این مشکلات سبب کاهش حضور هواداران‌مان در ورزشگاه المپیکو شود، آن وقت ما به گزینه بازی در استادیومی دیگر فکر می‌کنیم تا تأثیر حمایت هواداران‌مان در بازی‌های خانگی را به حداکثر برسانیم.»

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzx7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غول فوتبال ایتالیا هم وارد عمل شد ؛ میلان ویلشر را میخواهد