تاریخ انتشار: 1395/07/19 12:54
کد خبر: 256564

واکنش سایت مارکا و فدراسیون اسپانیا به جنجال اخیر پیکه!+عکس

جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا برای این که راحت‌تر بازی کند مجبور شد آستین پیراهنش را کوتاه کند.
واکنش سایت مارکا و فدراسیون اسپانیا به جنجال اخیر  پیکه!+عکس

تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در حالی در خانه آلبانی به پیروزی ۲ بر صفر رسید که موضوعی جلب توجه کرد.

جرارد پیکه که پدربزرگش پیش از این مدیران باشگاه بارسلونا بوده و تعصب خاصی روی کاتالان بودنش دارد، در این بازی با پیراهنی به میدان رفت که بر خلاف بازیکنان دیگر، سرآستین‌هایش مزین به پرچم اسپانیا نبود و همین این شایعه را به وجود آورد که او از روی عمد و به خاطر تعصبی که به منطقه کاتالان دارد، این قسمت از پیراهنش را بریده است.


سایت روزنامه «مارکا» اما با انتشار تصاویری این شایعه را رد کرد. در حالی که خود این رسانه هم در ابتدا مرتکب اشتباه شده بود، مدعی شد پیراهنی که پیکه برای این بازی قرار بود به تن کند، آستین بلند بوده و روی سرآستین‌های آن هم پرچم اسپانیا نبوده است، اما او آستین‌های این پیراهن را بریده تا راحت‌تر بازی کند.

خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا هم در دفاع از مدافعش گفت: «ماجرایی که برای پیراهن پیکه درست کرده‌اند، خنده‌دار است. تعهد جرارد نسبت به تیم ملی اثبات شده است.»

فدراسیون اسپانیا نیز در این رابطه بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه گفته شده: «فدراسیون اسپانیا قصد دارد حمایت خود از پیکه و داستان‌هایی که برای پیراهن آستین بلند او به وجود آمد را اعلام کند. بعضی گفته اند که او حلقه های روی پیراهن اسپانیا را کنده ولی اینطور نیست؛ زیرا آدیداس این حلقه ها را تنها در پیراهن آستین کوتاه استفاده کرده و در پیراهن آستین بلند تیم این حلقه ها وجود ندارد. این موضوع را می‌توانید روی پیراهن راموس نیز ببینید که او هم آستین بلند پوشیده بود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pznm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جرارد پیکه  از تیم ملی اسپانیا خداحافظی می‌کند