تاریخ انتشار: 1396/02/19 13:20
کد خبر: 211940

یک گل استثنایی، یک گل بد و چند خروج عالی

پس از پایان دیدار روز گذشته سرخ پوشان گلر این تیم بدون شک یکی از خوشحال ترین نفراتی بود که در ورزشگاه آزادی به میدان رفت، بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که با اشتباه او گل دوم الوحده به دست آمد.
یک گل استثنایی، یک گل بد و چند خروج عالی

 علیرضا بیرانوند روز گذشته و در دیدار برابر حریف اماراتی نمایش متوسطی داشت، او که چند بار با خروج های سریع خود مانع از به خطر افتادن دروازه اش شد، روی گل دوم حریف اشتباه داشت و روی گل اول این تیم نیز نتوانست هیچ واکنشی نشان دهد. 

پرسپولیسی ها پس از دریافت گل دوم از تیم الوحده، برای دقایقی یکی از تیم های حذف شده نام گرفتند و همین موضوع باعث می شد تا کار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تمام شود، اتفاقی که نه برای بیرانوند و نه برای هیچ یک از بازیکنان این تیم خوب نبود، هر آنچه که بود این اتفاق نیفتاد تا هم بیرانوند و هم سایر بازیکنان پرسپولیس فرصت را برای عرض اندام بیشتر در آسیا در اختیار داشته باشند، فرصتی که با گلزنی طارمی و چند خروج عالی بیرانوند و بازی بسیار خوب بازیکنان این تیم به دست آمد.

پس از دیدار ماقبل پایانی سرخ پوشان بیرانوند طی صحبت هایی کمی هواداران پرسپولیس را از خود دلخور کرد، هرچند او بعدا سعی کرد تا کدورت ها را بزداید و به قولی از دل هواداران سرخ دربیاورد اما پر واضح است رابطه او و سکونشین ها هنوز به حالت همیشگی بازنگشته است. 

یکی از دلمشغولی های این روزهای دروازه بان لرستانی پرسپولیسی ها جدایی از این تیم و لژیونر شدن و یا ادامه حضور در دروازه سرخ هاست، دلمشغولی که کاملا مشخص است فکر او را مشغول کرده است، بیرانوند به همین دلیل احتمالا به زودی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت تا با تمام تمرکز در دیدارهای پرسپولیس حاضر شود.


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvwxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند بعد از دربی، دروازه بان نشد