تاریخ انتشار: 1395/12/12 22:53
کد خبر: 225588

چرا برانکو، رامین رضاییان را دوست ندارد؟

دیگر همه ماجرا را می‌دانند یک درگیری ساده در تمرین پرسپولیس بر سر یک تکل، بحثی را میان رامین رضاییان و علی علیپور آغاز می‌کند که پایانش اصلاً خوش نیست.
چرا برانکو، رامین رضاییان را دوست ندارد؟

برانکو هر دو بازیکن را از زمین بیرون می‌کشد و رامین که عصبانی است، بدون هماهنگی محل تمرین را ترک می‌کند و به هتل بازمی‌گردد. سرمربی تیم هم که گویی مدت‌ها انتظار این فرصت را می‌کشیده، حکم به اخراج هر دو بازیکن می‌دهد و منتظر می‌ماند تا بلیت دبی به تهران هر دو را ببیند و خیالش آسوده شود.

تفاوت در رفتار برانکو

ظاهر دعوای یک‌شنبه عصر علیپور و رضاییان «عادی» و «آشنا» است. شبیه این دعوا و شاید بدتر از آن را بارها در تمرینات تیم‌های مختلف دیده‌ایم. به خصوص که درگیری دو پرسپولیسی نه به برخورد فیزیکی انجامیده و نه هیچ‌کدام حرف رکیکی بر زبان رانده‌اند!

دعوای آخر بازی شهرآورد 84 میان مسلمان و طارمی را به خاطر دارید؟ شک نکنید درگیری یک‌شنبه تمرین پرسپولیس سبک‌تر از دعوای شهرآورد بهمن‌ماه میان هافبک و مهاجم سرخ‌ها بوده اما واکنش برانکو به ماجرای یکشنبه کاملاً متفاوت است و البته این تفاوت دلایلی دارد.

برانکو از رامین شاکی بود چون...

بدون تعارف و ملاحظات همیشگی باید گفت برانکو در پی موقعیتی برای اخراج رامین رضاییان بود اما عملکرد فنی خوب این بازیکن مدت‌ها دست سرمربی پرسپولیس را بست تا اینکه دعوای او و علیپور رخ داد. برانکو از همان روزهایی که در ابتدای فصل مدام با رامین تماس می‌گرفت و کسی گوشی را برنمی‌داشت، از او دل‌چرکین شد. بی‌توجهی رضاییان به تماس‌های مکرر برانکو و اصغر نیک‌سیرت و بعد هم فسخ یک‌طرفه قراردادش با پرسپولیس و پیوستنش به ریزاسپور، سرمربی پرسپولیس را به شدت عصبانی کرد و برانکو مجبور شد برای جانشین رامین، هم حسین ماهینی را بیاورد و هم صادق محرمی را جذب کند. همین مسئله باعث شد جاهای خالی لیست تیمش اشغال شود. بعد هم رامین با فشار هواداران و مدیریت باشگاه برگشت و برانکو ماند و 3 مدافع راست آماده و مدعی!

برانکو: مگر می‌شود؟

حمایت هواداران و حتی رسانه‌ها از رامین رضاییان در روزهای نیمکت‌نشینی‌اش برای برانکو عجیب بود. او حتی به همکارانش در کادر فنی پرسپولیس گفته بود: برایم عجیب است بازیکنی یک‌طرفه و بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران، قراردادش را فسخ کرده و به تیم دیگری برود و پس از بازگشت، محبوب‌تر شود؟!

رضاییان خودش را تحمیل کرد

برانکو، رامین رضاییان را از هفته پنجم و دیدار با تراکتورسازی در اختیار داشت اما او را 4 بازی متوالی روی نیمکت نشاند و حتی یک دقیقه هم به میدان نفرستاد. هفته نهم و در دیدار با استقلال خوزستان، رامین 5 دقیقه بازی کرد و از آن پس فرصت خودنمایی نصیبش شد و پاس گل داد و درخشید و خود را به سرمربی تحمیل کرد. با این حال رامین در بهترین روزهایش هم تعویض می‌شد و البته هرگاه جنس نفرات برانکو جور بود، رامین به نیمکت بازمی‌گشت یا دست‌کم از بابت جای ثابتش در ترکیب اصلی اطمینان نداشت.

بازیکن شماره 12!

رامین هرگاه به میدان رفت، در پست غیرتخصصی بازی کرد و همه پیغام واضح برانکو را شنیدند که حسین ماهینی دفاع راست همیشگی پرسپولیس است و رامین بازیکن شماره 12 که به جای هرکس که محروم یا مصدوم شود، بازی می‌کند!

پنالتی جذاب!

پنالتی جذاب بازی پرسپولیس و سپاهان و پاس گل رامین به طارمی هم با وجود همه جذابیت‌ها و تفاوت‌هایش فرصتی شد برای انتقاد برانکو از رضاییان. انتقادی که تلطیف شده‌اش را در رسانه‌ها خواندید و تندترش در مکالمه دونفره مربی و شاگرد رخ داد.

پسر کی‌روش!

اما اصلی‌ترین و مهمترین مشکل امروز برانکو با رامین رضاییان، به تیم ملی و کی‌روش بازمی‌گردد. درست یا غلط به گوش سرمربی پرسپولیس رسانده بودند که پس از اخراج ملی‌پوشان پرسپولیس از اردوی دبی توسط کی‌روش (دی 95) رامین صدایش را بالا برده و از برانکو انتقاد کرده. گفته شده رضاییان، برانکو را دلیل اصلی دور ماندن ملی‌پوشان پرسپولیس از تیم ملی می‌داند حتی به برانکو گفته شده بود رامین پسر کی‌روش است و رابطه بسیار صمیمیانه‌ای با او دارد. سرمربی سرخ‌ها در ابتدا مصدومیت رضاییان در آغاز نیم‌فصل دوم را هم تمارضی برای بازی نکردن او در پرسپولیس و نزدیکی‌اش به سرمربی تیم ملی می‌دانست که البته بعد از تأیید پزشک باشگاه، این ذهنیت تلطیف و این سوءتفاهم برطرف شد.

مدیریت نکرد

برانکو می‌توانست ماجرای روز یک‌شنبه را مدیریت کند و در آستانه دیدار با الوحده امارات اجازه ورود این همه حاشیه را به اردوی تیمش ندهد. او می‌توانست علیپور و رضاییان را بازی ندهد و پس از پایان بازی روز سه‌شنبه آنها را به کمیته انضباطی باشگاه بسپارد. نکته جالب اینکه علی علیپور پاسوز رامین رضاییان شده و مشکلات میان برانکو و رامین فعلاً او را نیز از پرسپولیس دور کرده است. به هر حال آنچه رخ داده، فعلاً اردوی پرسپولیس را در آستانه دیداری حساس تحت تأثیر قرار داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4powva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای رامین رضاییان: آقا رامین فراموش می شوی!