تاریخ انتشار: 1396/06/12 12:46
سرمربی قشقایی شیراز در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 185216

اصغر اکبری: هیچ اهانتی به داور بازی با فجر نکردم/ اکثر بازیکنان ما با تست انتخاب شدند

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز معتقد است که در بازی فجر، هیچگونه اهانتی به داور مسابقه نکرده است.
اصغر اکبری: هیچ اهانتی به داور بازی با فجر نکردم/ اکثر بازیکنان ما با تست انتخاب شدند

 اصغر اکبری سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص آخرین خبرها از این تیم و همچنین شرایط قشقایی در سال جدید صحبت هایی را مطرح نمود که در ذیل می خوانید:

چند روز قبل از شروع مسابقات لیگ دو، اوضاع تیمتان را چطور ارزیابی می کنید؟

* تیم ما حدود ۸۰ درصد نسبت به سال قبل تغییر کرده است. بازیکنان جوان و جویای نام را در تستی که برگزار کردیم انتخاب کردیم و مطمئن هستم روز به روز تیم ما بهتر می شود. در دیدارهای تدارکاتی نیز باتوجه به این که تنها ۱۲_۱۳ جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم، خوب کار کردیم.

گروه خودتان را چطور ارزیابی می کنید؟

* به نظر من در لیگ دو هر سه گروه هیچ تیمی بازی راحتی ندارد ولی در گروه ما تیم های با سابقه ای حضور دارند. به گروه سخت و مرگ و ... اعتقاد ندارم به نظر من هر بازی ظرفیت خاص خودش را دارد هر تیمی که از برنامه خوبی برخوردار باشد می تواند پیروز شود.

مسئولین از تیم شما حمایت می کنند؟

* خوب است که فوتبال خصوصی شود ولی دولت باید حمایت کند از تیم ها. برای مثال می تواند وام های بلند مدت با بهره کم به تیم ها بدهد تا حداقل تیم ها بعد چند سال ورزشگاه اختصاصی داشته باشند و به درآمد زایی برسند.

عملکرد شما در نقل و انتقالات چطور بوده است؟

* ما باتوجه به شرایط مالی که داریم خیلی نتوانستیم بازیکنان با سابقه جذب کنیم ولی باتوجه به این که استان در لیگ دو فقط یک نماینده دارد بازیکنانی از تیم فجر و برق به ما اضافه شدند که با چند بازیکن با سابقه قشقایی تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمیرسد و مابقی تیم از تست هایی که برگزار شد انتخاب شدند.

درباره حاشیه های دیدار جام حذفی شما مقابل فجر سپاسی صحبتی دارین؟

* در آن بازی من تعجب کردم از قضاوت داور و در رابطه با گلی که دریافت کردیم و یک پنالتی که برای ما نگرفت و اخراج بازیکن ما، که من فقط به این ها اعتراض داشتم و بازهم من به این مسئله اعتقاد دارم که یک تیم باید آنقدر خوب باشد که چنین اتفاقاتی روی نتیجه بازی تاثیر گذار نباشد. بالاخره داور هم اشتباه می کند، من به داور اهانتی نکردم فقط رفتم توی زمین و به داور گفتم جوان هستی و باید برای پیشرفت تلاش کنی حتی به بازیکن های خودمان همیشه این نکته را تذکر می دهم که به داور اعتراض نکنید و کمک کنید تا بتواند خوب قضاوت کند.

از فولاد نوین اهواز اولین حریف خودتان شناختی دارین؟

* باشگاه فولاد تقریبا حرفه ای ترین باشگاه ایران است و در رده های مختلف موفق بوده و می دانم فولاد نوین بازیکنان با تجربه و جوان خوبی دارد و تلاش می کنند که با بازی خوبشان به تیم فولاد راه پیدا کنند.

هدف شما در فصل پیش رو چیست؟

* باتوجه به جوان گرایی که باشگاه انجام داده هدف ما این است که روز به روز بهتر عمل کنیم و زمانی که بازیکنان ما وظایف خودشان را بخوبی انجام بدهند حرف هایی برای گفتن می توانیم داشته باشیم.

اگر صحبت پایانی دارین بفرمایید.

* تشکر می کنم از سایت شما که خیلی خوب و بی طرف کار می کند که به پیشرفت ورزش ما کمک می کند

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnpnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصغر اکبری: قول صعود نمی‌دهم/ حدود 50% بازیکن های سال قبل حفظ خواهند شد
سرمربی جدید قشقایی شیراز مطرح کرد؛

گزینه‌های هدایت قشقایی شیراز مشخص شدند
سه + یک گزینه جدید روی نیمکت قشقایی؛

فوتبال فارس، امیدوار به آینده
اختصاصی| با درخشش امیدهای قشقایی؛

علیرضا عباس فرد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
اختصاصی| مهاجم معروف فوتبال کشور در لیگ دو به کارش پایان داد؛