تاریخ انتشار: 1396/06/16 19:27
کد خبر: 184440

سرمربی اکسین البرز:حمایتی از فوتبال استان نمی شود

سرمربی اکسین البرز گفت:متاسفانه از ورزش استان بویژه فوتبال هیچ گونه حمایتی نمی شود.
سرمربی اکسین البرز:حمایتی از فوتبال استان نمی شود

علی لطیفی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:استان البرز دارای کارخانه های بسیاری است اما ورزش این استان هیچ گونه حمایتی نمی شودو چه خوب است که اسپانسرهایی برای حمایت هر چه بیشتر حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برای تیم اکسین البرز همه امکانات فراهم نیست اظهار داشت:یک بخش خصوصی این تیم را همراهی می کند که دارای محدودیت هایی به لحاظ درآمد و قراردادها است.

لطیفی گفت:در فصل گذشته هزینه های فوق العاده ای شده اما امسال با حداقل ها پیش می رویم و وقتی با سال گذشته مقایسه می کنیم یک نزول خاصی شده است.

وی ادامه داد:عشق علاقه و ارادتی که بین بازیکنان و مدیریت تیم وجود دارد کمبودها را به حداقل رسانده و بازیکنان را به خودباوری رسیده اند که همه چیز پول نیست.

سرمربی اکسین البرز گفت:برای صعود نیاز به حمایت های مردم و مسوولان هستیم و در صورتی که این حمایت ها صورت بگیرد حتما صعود خواهیم کرد.

لطیفی افزود:متاسفانه استان البرز از لحاظ جمعیتی یکی از استان های پر جمعیت کشور است اما از نظر تعداد تماشاگرها اکسین وضعیت خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های تیم فوتبال اکسین البرز علاوه بر کسب نتیجه بها دادن به جوانان است بیان داشت:به شدت علاقمند هستیم تا از جوانان استفاده بیشتر کرده و به ٲنها بیشتر بها بدهیم.

سرمربی اکسین البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بازی روز جمعه اکسین و ساپیا از مسابقات جام حذفی اشاره و گفت:تیم سایپا یکی از قطب های فوتبال کشور است و تا کنون چندین دوره قهرمان جام حذفی شده است.

لطیفی خاطرنشان کرد:اولویت ما جام حذفی نیست و در بازی روز جمعه از بازیکنان جوان وبازیکنانی که تا کنون شرکت نکرده اند استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مالی تیم مساعدنیست گفت:اولویت ما حضور در لیگ دسته یک است و ابتدای کار قرار نبود در جام حذفی اصلا شرکت کنیم اما به احترام فوتبال ایران در این جام حذفی شرکت کرده ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnd8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره اکسین البرز مقابل شهرداری تبریز
بیرانوند رسید؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛