تاریخ انتشار: 1396/07/09 08:59
کد خبر: 180388

این بازیکن نباید به این زودی در قامت «منجی» در استقلال جلوه داده میشد

استقلال بالاخره طلسم را شکست و با کسب پیروزی برابر سپیدرود رشت، خودش را از قعر جدول رده‌بندی جدا کرد.
 این بازیکن نباید به این زودی در قامت «منجی»  در استقلال جلوه داده میشد

 استقلال بالاخره طلسم را شکست و با کسب پیروزی برابر سپیدرود رشت، خودش را از قعر جدول رده‌بندی جدا کرد. آبی‌ها در این یک بازی به اندازه کل دوران علیرضا منصوریان گل زدند تا احتمالا نشان بدهند انرژی آنها آزاد شده و از این به بعد بیشتر می‌شود روی این تیم حساب کرد. این بازی البته نکات ویژه‌ای هم داشت که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به تعویض‌های میک مک درموت می‌شد. سرمربی موقت استقلال که البته خودش زیاد به این موقت بودن اعتقادی ندارد(!)

 

در این بازی از داریوش شجاعیان، امید نورافکن و امید ابراهیمی به عنوان سه بازیکن تعویضی استفاده کرد و بنابراین برای اولین بار در این فصل، خبری از مهدی قائدی نشد. قائدی جوان تنها در بازی هفته نخست برابر نفت آبادان به دلیل محرومیت به میدان نرفت و از هفته دوم در تمام مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد. منصوریان که اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن جنوبی و تکنیکی داشت، حتی در بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی او را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد، اما در مسابقات لیگ قائدی را به عنوان ذخیره اولش مد نظر داشت.

 

حالا اما درموت در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در استقلال که البته شاید آخرینش هم باشد، از قائدی یک دقیقه هم استفاده نمی‌کند. شاید اینطور به نظر برسد که جلو بودن استقلال از حریفش در این بازی و عدم نیاز به گلزنی باعث حذف قائدی شده، اما به یاد داشته باشیم که علیرضا منصوریان در دو مسابقه با تراکتورسازی و ذوب‌آهن هم با وجود آنکه تیمش از حریف جلو بود قائدی را به زمین فرستاد که البته این تعویض در بازی با ذوب که «شام آخر» منصوریان بود، نتیجه وارونه داد.

 

به هر حال به نظر می‌رسد با جدایی منصوریان که خودش قائدی را جذب کرد و خیلی به او اعتقاد داشت، وضعیت این بازیکن هم در استقلال به خطر افتاده است. در مورد استعداد قائدی همه متفق‌القول هستند، اما راجع‌به کارایی فعلی او قضاوت‌های متناقضی وجود دارد و برخی بر این باورند که شاید این بازیکن نباید به این زودی در قامت «منجی» جلوه داده می‌شد. البته باید صبر کرد و دید تغییرات کادرفنی استقلال به کجا می‌رسد و سرمربی بعدی این تیم درمورد نیمار بوشهری چه نظری خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn566

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



این دو بازیکن، منجی منصوریان شدند!