تاریخ انتشار: 1397/01/29 21:27
کد خبر: 151464

فرتونگن: تاتنهام به توانایی خود برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس ایمان دارد

مدافع بلژیکی اسپرز به آینده تیمش خوشبین است.

به گزارش فرتاک ورزشی، کاپیتان تاتنهام، یان فرتونگن معتقد است که روزهای خوش تیمش به زودی از راه خواهند رسید.

به گزارش FFT، تنها بخت اسپرز برای کسب یک جام در فصل جاری، به جام حذفی انگلیس ختم می شود؛ جایی که آن ها باید در مرحله نیمه نهایی برابر منچستریونایتد صف آرایی کنند. 

آیا تاتنهام می تواند برای نخستین بار پس از سال 2008 بار دیگر به جام معتبری دست پیدا کند؟ فرتونگن پاسخ داد:

همه افراد حاضر در باشگاه چشم انتظار بازی هایی همچون بازی روز شنبه و حضور در فینال ها هستند. من مدت هاست که اینجا حضور دارم و باید بگویم که تیم فعلی، یقینا بهترین تاتنهامی است که در آن بازی کرده ام. این تیم و این باشگاه بابت تمامی تلاش های صورت گرفته لایق یک جام است و ما امیدواریم که روز شنبه بتوانیم گام دیگری به سوی جلو برداریم. همه دائما می گویند: «شما برای کسب جام ها به چه چیزی نیاز دارید؟» اما وقتی من نخستین جام خود را کسب کردم، باقی جام ها هم به سرعت از راه رسیدند. تنها باید باور داشت که چنین کاری شدنی است و سپس جام ها از راه خواهند رسید. ما کاملا مطمئن هستیم که می توانیم به قهرمانی برسیم.

فرتونگن مشخصا در مورد رویارویی با شیاطین سرخ و برخورداری از مزیت بازی در ومبلی گفت: 

یونایتد تیم بزرگی است و آن ها هم همه تلاش شان را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری به کار خواهند بست. جالب است که مسابقه مان در ومبلی برگزار می شود و یقینا چنین چیزی به ضرر ما نیست. حالا به ومبلی عادت کرده ایم ولی جو متفاوتی بر ورزشگاه حاکم خواهد بود چون طرفداران یونایتد بیش از حد معمول اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. اما ما در ومبلی خیلی راحت هستیم و این را طی ماه های اخیر نشان داده ایم؛ البته نه برابر سیتی ولی پیش از آن چرا. باید همانند یک مسابقه در لیگ سراغ این بازی برویم. ما در بازی های خود در ومبلی به دنبال حکمرانی، لذت بردن و بازی کردن به نحوی خیلی مثبت هستیم. امیدوارم همچون ابتدای سال جاری که یونایتد را (2-0) شکست دادیم، بسیار خوب ظاهر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmxqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود لیورپول و هال‌سیتی به نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس