تاریخ انتشار: 1396/04/19 10:35
نابودی ورزش در کاشان؛
کد خبر: 197216

عدم تیمداری مجموعه شهرداری کاشان قطعی است

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری کاشان، روز شنبه هفته ی جاری شورای شهر اسلامی شهر کاشان در خصوص نامه ی درخواستی شهرداری کاشان برای ادامه فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری کاشان در سال جاری و در رشته های فوتبال، هندبال و بسکتبال، در صحن علنی جلسه ای با حضور اعضای شورا برگزار نمود.
عدم تیمداری مجموعه شهرداری کاشان قطعی است

 احمد شاه بالایی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گزارش کاملی بصورت پاورپوینت از بدهی های مدیرت قبلی باشگاه در بخش مطالبات بازیکنان، قراردادهای که در رشته های سه گانه این باشگاه منعقد گردیده و نیز هزینه های سال جاری باشگاه بابت سه تیم ارائه گردید.

مدیرعامل باشگاه در این زمینه مطرح کرد: در ادامه این جلسه پس از مشخص شدن بدهی های باشگاه، موضوع مهم تیم داری در فصل جدید مطرح شد و گزارش مفصلی در قالب پاورپوینت ارائه و برنامه ی تیم داری در فصل پیش رو و بودجه ی لازم برای هر تیم تشریح شد.

به گفته مدیر عامل باشگاه، به پیشنهاد چند تن از اعضا مقرر گردید که این بحث مجددا در هیات مدیره ی باشگاه مطرح گردیده و پس از جمع بندی نهایی به صحن علنی ارجاع گردد، لیکن از آنجایی که اکثریت قاطع اعضای شورای شهر موافق بحث باشگاه داری نبوده و معتقد بودند که ورزش قهرمانی جزو وظایف شهرداری محسوب نمی گردد و به نوعی حمایت از ورزش های همگانی در شهر اتفاق بیفتد و نیز شهرداری زیرساخت ها را آماده کند، تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت باشگاه به پیشنهاد چند عضو شورا به رای گذاشته شد.

شاه بالایی گفت: در رای گیری که در صحن علنی شورای اسلامی شهر کاشان انجام گردید، همه ی اعضا بدون هیچگونه مخالفتی و با اکثریت قاطع با ادامه باشگاه داری شهرداری کاشان مخالفت نموده و ادامه روند باشگاه داری را متوقف نمودند.

مدیر عامل باشگاه با عنوان اینکه در زمینه ی توجیه لزوم ادامه ی فعالیت باشگاه و تیم های آن تلاش نموده است عنوان نمود: در صورتی که پیشنهادی در مورد سرمایه گذاری پیشنهاد شود در هیات مدیره باشگاه مطرح خواهد شد و چنانچه موافقت شد و شرایط اقتضا نمود، همکاری و فعالیت با مشارکت سرمایه گذار صورت خواهد گرفت.

احمد شاه بالایی در پایان بیان کرد: آنچه مسلم است بنای ما ادامه کار باشگاه داری بود و با برنامه های کلی ، گزارش هایی که ارائه گردید و برنامه هایی که برای تک تک تیم های سه گانه نوشته شده بود، آماده بودیم که فعالیت باشگاه در فصل جدید امسال را شروع نماییم که متاسفانه شرایط اینگونه رقم خورد و بالطبع احترام و عمل به رای اعضای شورای محترم امری قانونی محسوب می گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkypd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان تیم ملی جوانان جذب باشگاه لیگ دویی خواهند شد
اقدام جالب باشگاه شهرداری کاشان؛

مهدی عمرانی: شرایط جور باشد در کاشان می‌مانم/ آرزویم بازی کردن در استان خودم است
اختصاصی| بهترین هافبک دفاعی لیگ دو از نگاه مخاطبین فرتاک ورزشی؛

مهدی عمرانی بهترین هافبک دفاعی لیگ دو شد
اختصاصی| با کسب 33درصد آراء؛