تاریخ انتشار: 1396/06/26 18:20
حاشیه درحاشیه در اردوگاه آبی ها؛
کد خبر: 182585

رحمتی و جباری از استقلال کنار گذاشته شدند!

همه آنهای که کم و بیش از فوتبال سر در میارند واطلاعاتی دارند میدانند که دیگر تقریبا فوتبال مجتبی جباری و رحمتی رو به پایان است.
رحمتی و جباری از استقلال کنار گذاشته شدند!

 هم جباری از آن جباری سالهای قبل که لقب زیدان را از سوی هواداران به دست آورده بود کلی فاصله دارد و هم رحمتی که دیگر آن گلر سابق نیست که همه از او به عنوان جی جی بوفون ایران یاد می کردند.

باشگاه استقلال با تمام احترام به این بازیکنان در ابتدای فصل باید از خرید آنها خود داری میکرد و در نهایت با برگزاری بازی بزرگ خداحافظی به نوعی از زحمات آنها قدردانی می نمود اما در تصمیم عجیب جباری که یا همیشه شاکی است یا همیشه مصدوم را جذب و با مهدی رحمتی تمدید کرد تا تقریبا با این حرکت حاشیه ها را برای فصل پیش رو وارد استقلال کند.

به هرحال این دو با سیاست اشتباه باشگاه و تصمیم علی منصوریان جذب تیم شدند اما اشتباه بزرگتر امروز رقم خورد و در حالی که استقلال نیاز داشت حاشیه ها را کنترل کند این دو را از لیست کنار گذاشت تا حاشیه های آتشین هم به شکل عجیب وارد تیم شود.حاشیه‌ای که حالا کنترل کردن آن تقریبا محال به نظر می رسد و این تصمیم حتما عواقب زیادی برای مدیران و سرمربی تیم استقلال خواهد داشت چرا که هواداران با این نتایج هر لحظه به دنبال بهانه برای نشان دادن اعترض خود به تصمیمات باشگاه و نتایج آن هستند.

رحمتی و جباری هم در گفتگو با خبرنگاران گفتند: بزرگترین بی احترامی و بی حرمتی در حق ما روا داشتند در شرایطی که قرار بود ما در جلسه هیات مدیره حاضر باشیم اعضای هیات مدیره جلسه را بدون اطلاع قبلی به محل دیگری انتقال دادند و ما را بدون هیچ دلیلی از تیم کنار گذاشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myokb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان زورش به این 2 بازیکن رسید/ رحمتی و جباری چرا اخراج شدند؟