تاریخ انتشار: 1395/07/14 13:16
اختصاصی/
کد خبر: 257561

میثم کریمی: پول غذای بازیکنان را از قرارداد بازیکنان کم کرده اند/ اگر محمود فکری در نساجی نبود، تیم منحل می شد

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در نساجی پول غذای بچه‌ها را از مبلغ قراردادشان کم کردند. باشگاه حداقل باید غذای بازیکنانی که در خوابگاه هستند را پرداخت کند.
میثم کریمی: پول غذای بازیکنان را از قرارداد بازیکنان کم کرده اند/ اگر محمود فکری در نساجی نبود، تیم منحل می شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، میثم کریمی هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص شرایط تیمش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: جو تیمی خوب است اما با شرایط بد و امکانات نامناسب، باید بسازیم. حدود 3 ماه و نیم است که کار می‌کنیم اما یک قران هم دریافتی نداشتیم. فقط یکی، دو پاداش گرفتیم که آن هم توسط دوستان حاج محمود، آقای قلعه‌نویی و آقای حدادیان بوده اند وگرنه مدیریت باشگاه و مدیریت استان هیچ توجهی به بازیکنان نکرده‌اند. بازیکنان متاهلی مثل من که از روز اول در باشگاه نساجی حاضر شدیم قرار بود برایمان امکانات رفاهی فراهم کنند که نکردند و ما را فرستادند که برویم خوابگاه، جالب این است که خوابگاه هم امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارد و جالب اینجاست که پول غذای بچه‌ها را از مبلغ قراردادشان کم کردند. باشگاه حداقل باید غذای بازیکنانی که در خوابگاه هستند را پرداخت کند. 

وی افزود: پول قراردادمان را هم بعد از 3، 4 ماه هنوز به حساب‌هایمان واریز نکرده اند. زمانی هم که با مسئولین باشگاه صحبت می‌کنیم به ما می‌گویند نداریم و نمی‌دهیم. در صورتی که همه باشگاه‌ها حداقل‌ترین امکانات که تهیه مسکن است را انجام می‌دهند، هر چه می‌گوییم می‌گویند نیست، خیلی جالب است! نمی‌دانم چه باید بگوییم؟! این درست نیست که مربی تیم خودش را درگیر نیازهای بازیکنان کند. آقایان فکری و اسدی پیگیر پول بازیکنان یا مشکلات بچه ها هستند. زندگی‌مان با همین پاداش‌هایی که آقای فکری پرداخت می‌کنند می‌گذرد. 

کریمی در پایان با اشاره به مالکیت باشگاه، در پایان افزود: آقای پرهام مدتی سفر بودند و روی تیم اشراف کامل نداشتند، مسئولین باشگاه حتی نتوانستند یک ماه تیم را نگه دارند تا ایشان از سفر برگردند. جالب است برای اینکه خودشان را در چشم دیگران کنند شروع به مصاحبه کردند و درباره آقای پرهام صحبت کردند که ایشان تیم را رها کردند و رفتند و از این صحبت‌ها. آقای پرهام طی این سال‌ها برای نساجی خرج کردند اما این آقایان نتوانستند در این یک ماه ونیمی که ایشان نبودند تیم را سروسامان دهند. اگر آقای پرهام نباشد این تیم هیچ کسی را ندارد. علاوه بر آن تشکر ویژه‌ای از هواداران تیم دارم که با همه این اوصاف تیم را تشویق می‌کنند و سر تمرین‌ها حاضر می‌شوند و با خرج‌هایی که برای بازیکنان می‌کنند به ما روحیه می‌دهند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnvmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری به قولش عمل کرد/ دم حاج محمود گرم!
اختصاصی/