تاریخ انتشار: 1395/11/20 00:02
مهاجم پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 230661

نظری: داور بازی با سپیدرود فوق العاده بود/ مستحق برد بودیم

علی نظری مهاجم پارس جنوبی به تمجید داور بازی با سپیدرود رشت پرداخت.
نظری: داور بازی با سپیدرود فوق العاده بود/ مستحق برد بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی نظری مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص بازی با سپیدرود گفت: در بازی با سپیدرود داوری خیلی خوب بود و تاکنون چنین داوری با چنین قضاوتی در فوتبال ندیده بودم.

وی افزود: در مقابل گیلانی‌ها می‌توانستیم برنده میدان باشیم اما متاسفانه به هر دلیل نشد که ببریم مطمئن باشید که در بازی‌ بعد تمام توانمان را برای کسب نتیجه خواهیم گذاشت. هدفمان در این بازی استفاده از ضدحملات بود که چندین بار خطرساز شدیم، اما شانس یاری مان نکرد و همین امر سبب شد به یک امتیاز مسابقه برسیم.

وی درخصوص بازی کردن در پست غیرتخصصی گفت: به دلیل تعدد مهاجمان یک خط عقب‌تر آمده‌ام و به عنوان هافبک به میدان می‌روم؛ من بازیکن هستم و باید تحت فرمان سرمربی باشم و هرکجا که ایشان می‌گویند کار کنم و آقای تارتار با این سیستم  خوب نتیجه گرفته‌اند.

نظری در پایان درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: آن بازی را می توان به نام دربی جنوبی ها نامید. مسجدسلیمان نیز تیم خوبی دارد و پس از تغییر کادرفنی، نتایج خوبی گرفته است و ما نیز از بهترین خطوط دفاعی و هجومی لیگ یک برخوردار هستیم و فقط برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mllzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-پارس جنوبی/ تقابل دیدنی تارتار و بختیاری زاده
اختصاصی/