تاریخ انتشار: 1397/07/17 18:04
کد خبر: 126937

خونه به خونه - بادران؛ گربه سیاه بادران روی نیمکت خونه به خونه/ نگاه پاشازاده به صدر جدول

دیدار تیم های بادران تهران و خونه به خونه بابل در هفته هفتم لیگ دسته اول فردا چهارشنبه به میزبانی شاگردان علی نظرمحمدی برگزار خواهد شد.
خونه به خونه - بادران؛ گربه سیاه بادران روی نیمکت خونه به خونه/ نگاه پاشازاده به صدر جدول

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 7 بازی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود تا پرونده این هفته نیز بسته شود که در یکی از بازی های حساس ، بادران تهران و خونه به خونه بابل به مصاف هم می روند.

شاید خیلی ها بر این تصور باشند که شرایط جدولی نشان میدهد که این بازی نمی تواند از حساسیت خاصی برخوردار باشد و ایستادن بادران در چایگاه چهارم جدول و کسب 10 امتیازاز 5 بازی، و قرار گرفتن خونه به خونه در رده پانزدهم با تنها یک امتیاز، یعنی اینکه این دو تیم نمی توانند رقابت جذابی را به نمایش بگذارند،  ولی به واقع این گونه نیست و نباید گول امتیازات و جایگاه  دو تیم در جدول را  خورد.

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه که امسال قصد تیمداری و هزینه نمودن آن چنانی را ندارد، در یک اقدام ضربتی، علی نظر محمدی را بعنوان سرمربی انتخاب نمود تا شاید با هیجانات بوجود آمده بر روی نیمکت که این مربی از خود به نمایش می گذارد ، بتواند روزهای متفاوتی را برای خونه به خونه رقم بزند.

نظرمحمدی که موفق شده بود در دو سال پیاپی سپیدرود را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر برساند و در سال صعود به لیگ دسته اول با شکست دادن بادران در مرحله نیمه نهایی، دست آنها را از صعود با لیگ یک کوتاه نموده بود، اینبار آمده است تا بار دیگر زهر خود را به این تیم که الان سکان هدایت آن بر دستان مهدی پاشازاده می باشد را بریزد .

در آنسوی میدان نیز پاشازاده و شاگردانش به  دنبال فرصتی هستند تا یک خیز بلند برای رسیدن به صدر جدول داشته باشند و چه بهتر از این که در این شرایط ، به مصاف تیمی بروند که در بدترین موقعیت چند ساله خود قرار دارد و اگر بتوانند به سلامت از این میدان خارج شوند، با امیدواری بیشتری به هفته های آینده نگاه خواهند کرد.

آخرین دیدار دوتیم:

فصل گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ یک و از هفته بیست و پنجم دو تیم خونه به خونه و بادران تهران در ورزشگاه شهدای هفت‌تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند و بازی 6 امتیازی این هفته را برگزار کردند. با سوت شروع مسابقه ، خونه به خونه بازی را دست خود گرفت و حملات زیادی بر دروازه بادران انجام داد و در نهایت بر اثر فشاری که وارد کرد به یک ضربه پنالتی دست یافت و این ضربه توسط روح الله باقری در دقیقه 38 به گل تبدیل شد . در نیمه دوم بادران فشارهایی برای برگرداندن نتیجه بر تیم میزبان وارد که بی حاصل بود و بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید.

جایگاه دوتیم در جدول:

خونه به خونه از پنج دیدار خود تنها توانسه به یک تساوی دست یابد تا با همان تک امتیاز در رده پانزدهم قرار بگیرد. بادران از پنج دیدار یه برد و یک تساوی داشته است تا با ده امتیاز در چهارم بایستد.

آمار و ارقام:

* سه گل از چهار گل اخیری که در دیدار این دو تیم با یکدیگر رد و بدل شده از روی نقطه پنالتی بوده است.

* در سه دیدار اخیر این دو تیم تیم مهمان نتوانسته گلی به ثمر برساند.

* بادران در بازی های بیرون از خانه این فصل هرگاه گل اول را دریافت کرده بازی را باخته است.

* خونه به خونه بابل در هشت دیدار اخیر خود در لیگ یک و جام حذفی تنها یک برد کسب کرده است.

کوبل داوری:

حسین زیاری – یوسف مغروری – علی رعیت – کیوان علی محمدی - ناظر: محمدحسین اسدی

گفتی است که این دیدار چهارشنبه هجدهم  مهر ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدا سیمرغ برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjoj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک|اولین برد خانگی مشهدی ها در فصل جدید