تاریخ انتشار: 1396/04/12 20:13
کد خبر: 198810

مهدی تارتار: 95 درصد تیممان تشکیل شده است/ اگر مهاجمی کامل تر از بچه های ما پیدا شود، جذب خواهیم کرد

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیداری دوستانه مقابل سایپا بانتیجه 3-2 شکست خورد.
مهدی تارتار: 95 درصد تیممان تشکیل شده است/ اگر مهاجمی کامل تر از بچه های ما پیدا شود، جذب خواهیم کرد

 مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص این دیدار گفت: جا دارد از آقای دایی و همکاران و مسئولین باشگاه سایپا تشکر کنم که با ما بازی کردند. این بازی ها به ما کمک میکند که ترکیب نهایی تیممان را زودتر بشناسیم و از نظر بدنی، در شرایط مسابقه قرار بگیریم و در مجموع بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند و نتیجه هم در این بازی ها خیلی برایمان اهمیت ندارد چون ما از دقیقه 60 به بعد کل تیممان را تغییر دادیم و سایپا در نهایت پیروز شد به آنها تبریک می گویم.

وی درخصوص اعتراضات شدید بازیکنان این تیم به داوری مسابقه گفت: داور برای میزبان بود چون آنها داور را انتخاب کرده بودند و نمی شود که در موردش صحبت کرد و دوتا برایمان پنالتی شد و فکر کنم رویش نمی شد که پنالتی سوم را برایمان بگیرد!

تارتار درخصوص نقل و انتقالات پارس جنوبی جم نیز گفت: 95درصد تیم مان بسته شده است و از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که در هر پستی بازیکن خواستیم، آن بازیکن را برای ما گرفتند. تقریبا تیم ما کامل شده است و اگر مهاجمی کامل تر از بچه های ما پیدا شود، جذب خواهیم کرد.

وی در پایان درخصوص بازی‌های تدارکاتی آینده تیمش نیز گفت: ما روز چهارشنبه به اردوی ارمنستان می رویم و سه تا چهار بازی دوستانه را در این اردو انجام خواهیم داد که یکی از آنها استقلال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzjmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حمایت فروزان از بازیکن جدید استقلال

تارتار: پورموسوی تجربه کافی برای مربیگری ندارد
واکنش مهدی تارتار به اظهارات سرمربی فولادخوزستان؛