تاریخ انتشار: 1397/12/05 12:37
کد خبر: 108810

بازی های هفته 21 و 22 لیگ برتر تعطیل می شوند؟

کادر فنی تیم امید با ارایه درخواست مکتوب به سازمان لیگ برتر خواستار تعطیلی بازی های هفته بیست و یکم و بیست و دوم لیگ برتر به منظور همکاری با این تیم شده بود اما سازمان لیگ برتر به این درخواست پاسخ منفی داد.
بازی های هفته 21 و 22 لیگ برتر تعطیل می شوند؟

تیم امید برای حضور در دور نخست مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو از یازدهم اسفند در هتل آکادمی اردو می زند و قرار است در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق در استادیوم پاس در اکباتان بازی کند. کرانچار تاکید زیادی نسبت به حضور همه بازیکنان در اردوی امید دارد تا جایی که حمید استیلی مدیر تیم امید تاکید کرده هر بازیکنی در اردو حاضر نشود از تیم امید خط خواهد خورد. این در حالی است که با شروع تمرینات تیم امید بازی های لیگ برتر به صورت فشرده دنبال خواهد شد.

 

البته باشگاه های لیگ برتری که در تیم امید بازیکن دارند اذعان کردند بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار خواهند داد، اما به دلیل برگزاری فشرده بازی های لیگ برتر احتمالا بازیکنان را چند روز بعد از آغاز تمرینات تیم امید آزاد خواهند کرد. تیم امید قرار بود از 1 تا 4 اسفند هم در تهران اردوی تدارکاتی برپا کند که این اردو از سوی کرانچار لغو شد تا این مربی حسن نیت خود را به باشگاه ها ثابت کند اما اکنون انتظار دارد همه تیم ها بازیکنان خود را از یازدهم اسفند در اختیار تیم امید قرار دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwbqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر افزایش می‌یابد
خبری خوش برای لیگ یکی‌ها؛