تاریخ انتشار: 1396/02/21 12:33
کد خبر: 211510

بدترین انتخاب سرمربی استقلال در سمت چپ!

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۱_۰۳-۱۴-۲۱

به گزارش فرتاک ورزشی؛ بازی در مقابل التعاون یکی از بدترین نمایش های هرایر مکویان در این فصل بود. مکویان در اوایل فصل چند بار در پست دفاع چپ برای استقلال به میدان رفت و نتوانست در این پست کارآمد باشد.

 

 با درخشش میلاد زکی پور در این پست، مکویان به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد و دیگر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. اما مصدومیت میلاد زکی پور قبل از بازی التعاون باعث شد تا منصوریان یک بار دیگر مکویان را جانشین او در پست مدافع چپ کند. اما چیزی که دیشب از این مدافع ملی پوش ارمنستانی دیدیم نمایشی ضعیف تر از همیشه بود.

 

مکویان در هجوم‎ها به هیچ وجه موفق نبود و در دفاع هم بارها در مقابل بازیکنان حریف ناکام بود. اوج نمایش بد مکویان روی تک گل التعاون رقم خورد. جایی که توپ با شوت هافبک حریف درست از جایی عبور کرد که مکویان ایستاده بود و او به جای اینکه خودش را مقابل توپ قرار بدهد، سرش را دزدید تا توپ از بالای سر او رد شده و تبدیل به تک گل التعاون شود. در نیمه دوم هم بازیکنان التعاون بارها از سمت او به طرف دروازه استقلال حمله کردند که در بیشتر مواقع هم موفق بودند.

 

این بازی فاجعه بار از سوی مکویان باید منصوریان را متقاعد کرده باشد که او بازیکن این پست نیست و بازی دادن در پست مدافع چپ به مکویان، یک نوع خودکشی است! استقلال برای این پست یعقوب کریمی را هم دارد که البته او هم امسال در این پست خیلی موفق نبوده اما حضور او که چپ پاست و توانایی حرکت پا به توپ را هم دارد قطعا بهتر از حضور مکویان در این پست است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvwxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی پوشان هنوز یک مدافع چپ کامل ندارند

لیست خرید سرمربی استقلال عوض می شود