تاریخ انتشار: 1396/10/04 11:14
کد خبر: 167782

ستاره ناراضی بارسلونا راهی بشیکتاش می شود!

توران جایی در برنامه‌های ارنستو والورده ندارد. او این را خوب می‌داند. از اولین روز می‌دانست اما به هر دلیلی از جمله دلایل مالی، ترجیح داد سکونشینی را تحمل کند.
ستاره ناراضی بارسلونا راهی بشیکتاش می شود!

بشیکتاش ترکیه که پیشتر به جذب آردا توران علاقه نشان داده بود، ظاهرا فاصله‌ای با جذب این بازیکن ندارد.

توران جایی در برنامه‌های ارنستو والورده ندارد. او این را خوب می‌داند. از اولین روز می‌دانست اما به هر دلیلی از جمله دلایل مالی، ترجیح داد سکونشینی محض را به جان بخرد. آردا آن گونه که شواهد می‌گوید، از وضعیت موجود خسته شده و قصد جدایی دارد. ظاهرا او خواسته‌اش برای جدایی از بارسلونا در ژانویه را به پپ سگوارا نیز انتقال داده و طبعا باشگاه هم با این انتقال موافق است. با این حال، فروش آردا با توجه به دستمزد نجومی‌اش، کار بسیار پیچیده‌ای است. به خصوص که او زیاد هم مایل نیست توقعش را پایین بیاورد.

به گزارش مارکا، اما شاید داستان جدایی آردا از بارسا واقعا به پایانش نزدیک شده باشد. امروز منابع ترک خبر از اعلام موافقت سنول گونش، سرمربی بشیکتاش با خرید آردا توران دادند تا این انتقال یک گام دیگر به واقعیت نزدیک‌تر شود. آردا که در گالاتاسارای چهره شد، حالا احتمالا به رقیب این تیم خواهد پیوست. توران چون حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری با پیراهن بارسلونا به میدان نرفته، مشکلی برای همراهی بشیکتاش مقابل بایرن مونیخ نخواهد داشت.

این انتقال شاید طی روزهای آتی رسمی شود. منتظر می‌مانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrmpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک ناراضی بارسا راهی آرسنال می شود؟