تاریخ انتشار: 1399/09/25 22:24
کد خبر: 48510

دستمزد هنگفت مسی غیرقابل‌دفاع است

جلسه مدیرعامل استقلال فردا (چهارشنبه) با محوریت تعیین مدیرعامل این باشگاه برگزار خواهد شد.
دستمزد هنگفت مسی غیرقابل‌دفاع است

لیونل مسی تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت ولی با مخالفت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه نتوانست به هدف خود برسد. مسی تنها چند ماه دیگر با بارسا قرارداد دارد و از ژانویه آزاد است با هر تیمی وارد مذاکره شود اما نامزدهای ریاست بارسلونا امیدوارند مسی تا انتخاب رئیس جدید صبر کند.

دستمزد هنگفت مسی غیرقابل‌دفاع است

امیل روسود که امیدوار است 5 بهمن ماه رئیس جدید بارسلونا شود، در مورد راضی کردن مسی به آاس گفت:« من ابزارهای خودم را برای متقاعد کردن مسی به تمدید دارم. جوزپ ماریا مینگیا کسی که در آرژانتین مسی را برای بارسا کشف کرد و نقش اصلی را در امضای قرارداد با او داشت را مامور خواهم کرد تا مسی را برای تمدید راضی کند. او مسی و تمام اطرافیانش را می شناسد و لازم نیست بگویم چه ارتباط خوبی بین شان وجود دارد.

مسی تابستان قصد جدایی داشت ولی مشکل او پول نبود چرا که او بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال می گیرد. مسی می خواهد در تیمی باشد که بتواند فاتح جام های مختلف شود. برای او پروژه ای جذاب را ترسیم خواهم کرد تا راضی به ماندن شود.»

دستمزد هنگفت مسی غیرقابل‌دفاع است

دستمزد مسی و مشکلات اقتصادی بارسا:« واضح است که شرایط کنونی باشگاه از لحاظ مالی بسیار بد است و مسی هم دستمزدی هنگفتی می گیرد که در این وضعیت غیر قابل دفاع است. شکی نیست که مسی برای تمدید باید فداکاری کرده و از رقم دستمزدش کم کند. ما با این شرایط نمی توانیم دستمزد فعلی او را پرداخت کنیم. باید با او مذاکره کرده و رضایتش را برای کاهش دستمزد بگیریم. اگر او از پروژه های ورزشی ما خوشش بیاید، دستمزدش را نیز کم می کند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmrdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای اسطوره رئال برای احیای ستاره بارسا