تاریخ انتشار: 1395/07/22 20:42
کد خبر: 255882

اسدی: خیلی زود به این روزهایمان خواهیم خندید!

کاپیتان تیم گسترش فولاد تعطیلات را برای تیمش مفید دانست.
اسدی: خیلی زود به این روزهایمان خواهیم خندید!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  در مورد وضعیت تیمش در آستانه آغاز دوباره بازی های لیگ برتر پس از یک ماه تعطیلی، گفت:به لطف خدا در تعطیلات تمرینات منظم و پرنشاطی را انجام دادیم. متاسفانه حریفان تدارکاتی چندانی در این مدت پیدا نکردیم ولی به هر حال بازی های تدارکاتی نسبتا خوبی را در کنار تمریناتمان برگزار کردیم که توانستند تا حدودی ما را در شرایط مسابقه نگه دارند. برای آغاز دوباره بازی ها لحظه شماری می کنیم و امیدواریم این بار بدشانسی دست از سر ما برداشته و استارت نتایج خوبمان زده شود.

وی در مورد طلسم عدم کسب برد در این فصل برای تیم گسترش فولاد تاکید کرد:مطمئن باشید که به زودی این روزها به پایان خواهد رسید و به این روزهایمان خواهیم خندید! ما در جام حذفی به یک برد پر گل دست یافتیم و این پیروزی می تواند سر آغازی باشد بر کسب بردهای آتی مان در لیگ برتر و جام حذفی. در بسیاری از بازی ها تیم ما شایسته کسب امتیاز و برد بوده اما بخت با ما یار نبوده و نتایجی بدست آمده که به هیچ عنوان با اتفاقات رخ داده شده در زمین بازی تطابق نداشته است.

کاپیتان گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که چه ربطه ای را برای تیمش در این فصل پیش بینی می کند، تصریح کرد:تا کنون در لیگ شانزدهم تیم ها هفت بازی انجام داده اند و از الان نمی توان عیار آنها را تعیین کرد. رتبه فعلی که تیم ها دارند تا پایان فصل بارها دست خوش تغییر خواهد شد و به هیچ عنوان نمی توان به این زودی پیش بینی کرد که کدام تیم در کدام رتبه قرار خواهد گرفت. تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید حداقل تا پایان نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقات و نتایجی رقم خواهد خورد. البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که رتبه فعلی به هیچ عنوان رتبه نهایی گسترش فولاد در لیگ شانزدهم نخواهد بود.

اسدی در مورد اولتیماتوم باشگاه به فراز کمالوند، سرمربی تیم یادآور شد:من به عنوان بازیکن حق اظهار نظر در این مورد را ندارم ولی این را مطمئن هستم که باشگاه گسترش فولاد به عنوان یکی از حرفه ای ترین باشگاه های ایرانی هیچ گاه تصمیمات شتاب زده و عجولانه را در دستور کار خود قرار نمی دهد. تیم ما هم اینک زیر نظر آقای کمالوند در حال تمرین کردن است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل پدیده خاطرنشان کرد:تیم های مشهدی همیشه تیم های خطرناکی برای تیم های تبریزی بوده اند و ما باید با تمام توان و تمرکز مقابل پدیده به میدان برویم. ما در این دیدار میزبان هستیم و پیروزی در این دیدار هدفی است که برای خودمان تعیین کرده ایم. بازی سختی خواهیم داشت اما چاره ای جز برد نداریم چرا که زمان آن فرا رسیده که خود را از وضعیت فعلی رها کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkrdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی: تعطیلات لیگ معنا ندارد/ بازیکنانم با انگیزه هستند