تاریخ انتشار: 1396/10/20 15:48
کد خبر: 165358

جلالی: اگر نتیجه نمی‌گیریم به دلیل عدم دقت در خط حمله است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این تیم خوب بازی می‌کند و تنها در نتیجه‌گیری نوسان دارد.
جلالی: اگر نتیجه نمی‌گیریم به دلیل عدم دقت در خط حمله است

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر در روند بازی‌ها نوسان نداریم و اگر نتیجه نمی‌گیریم به دلیل عدم دقت در خط حمله است که ما سعی کردیم برای رفع این مشکل به دنبال ترمیم خط حمله‌مان باشیم. فکر می‌کنم به امید خدا در آینده با تحولاتی که در تیم انجام دادیم نوسانات‌مان به حداقل برسد.

وی درباره عملکرد پیکان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: در دور برگشت سه بازی انجام دادیم که عملکرد بسیار خوبی داشتیم و شما دیدید که مقابل پدیده و پارس کمترین حق‌مان پیروزی با یک گل بود. مقابل پارس جنوبی در دقیقه آخر پنالتی خراب کردیم و در مشهد هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. حتی در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن هم خوب بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را رقم زدیم. به نظرم باید از این سه بازی هفت امتیاز می‌گرفتیم که الان دو امتیاز گرفته‌ایم. از نظر من در بازی نوسان‌مان بسیار کم است، اما از نظر نتیجه‌گیری نوسان داریم. همان‌طور که گفتم دلیل آن هم این است که باید کار زیادی در خط حمله انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا با اضافه شدن علی کریمی به نیمکت سپیدرود و تغییر و تحولات این تیم نگران نیستید؟»، تصریح کرد: به‌هر حال در بازی‌ها همیشه این حکایت‌ها وجود دارد. شما با یک تیمی بازی می‌کنید که به دنبال این است که از بحران بیرون بیاید و بعضی وقت‌ها با یک تیم بازی می‌کنید که عملکرد خوبی دارد و شاید یک تیم دیگر که شرایطش بد است. این تحولات طبیعی است و ما سعی می‌کنیم به آنها توجه نکنیم.

جلالی درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا اشاره کرد: خوشبختانه محرومی که نداریم، اما مصدومان‌مان کماکان به این بازی نمی‌رسند. ضمن اینکه مرتضی آقاخان هم به این بازی خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7a5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان نشست خبری سرمربیان 4 تیم در هفته نوزدهم لیگ برتر