تاریخ انتشار: 1402/04/24 15:21
کد خبر: 2655

پشت پرده منتفی شدن حضور دروازه‌بان ملی‌پوش در پرسپولیس/ درخواست عجیبی که مطرح شد!

محمدرضا خالدآبادی گلر تیم ملی امید به احتمال فراوان استقلالی خواهد شد، چرا که پرسپولیسی‌ها شرط‌هایش را نپذیرفته‌اند.
پشت پرده منتفی شدن حضور دروازه‌بان ملی‌پوش در پرسپولیس/ درخواست عجیبی که مطرح شد!

طی روزهای گذشته ماجرای پرسپولیسی شدن محمدرضا خالدآبادی گلر تیم ملی امید و باشگاه هوادار به صورت جدی مطرح شد و مذاکرات خوبی هم بین طرفین انجام شد. خالدآبادی محصول آکادمی پرسپولیس است و فصل قبل درخشش بسیار خوبی در باشگاه هوادار و همچنین تیم ملی امید داشته است. با توجه به اینکه سهمیه تیم‌ها برای جذب بازیکن بزرگسال کاهش یافته، خالدآبادی ۲۲ ساله گزینه بسیار خوبی برای باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری است تا هم یک گلر آینده دار داشته باشند و هم لیستشان پر نشود.

گل محمدی هم که با توجه به همین قوانین جدید اجازه خروج به احمد گوهری داد، به شدت روی جذب خالدآبادی تاکیید داشت و به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حتما این بازیکن جذب شود. از آنطرف استقلال هم که درحال حاضر بدون گلر است، خواهان جذب این بازیکن شده بود. تا یکی دو روز قبل پرسپولیس به شدت به جذب این بازیکن نزدیک شده بود و حتی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و هوادار در این خصوص به توافقات خوبی رسیده بودند.

قرار بود پرسپولیس برای خرید خالدآبادی ۱۱ میلیارد به باشگاه هوادار بدهد تا رضایتنامه این گلر آینده دار را بگیرد. طبق توافق انجام شده باشگاه پرسپولیس قصد داشت تا ۳۰ درصد را به صورت نقد و مابقی را در دو فقره چک به هوادار بدهد. موضوعی که با موافقت باشگاه هوادار هم روبرو شد و قرار بود این انتقال نهایی شود. خود خالدآبادی هم با انتقال به پرسپولیس کاملا موافق بود و با وجود اینکه می‌دانست باید با بهترین گلر ایران رقابت کند و در طول فصل نیمکت نشین بیرانوند باشد، حاضر بود دوباره به پرسپولیس بازگردد.

با این حال او در گفت‌وگویی که با پرسپولیسی‌ها داشت اعلام کرد حداقل باید در ۵ بازی فصل به عنوان گلر فیکس درون دروازه قرار بگیرد. صحبتی که تعجب پرسپولیسی‌ها را در بر داشت و البته با آن مخالفت کردند. مخالف اصلی این موضوع هم وسلی ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس بود که اعلام کرد تحت هیچ شرایطی زیر بار چنین خواسته ای نمی‌رود. ننکا اعلام کرد تحت هر شرایطی بیرانوند گلر اول و اصلی تیم خواهد بود و فقط در صورتی به گلر دوم بازی می‌رسد که علیرضا دچار مصدومیت باشد و یا محروم شود. همین موضوع باعث شد تا حضور خالدآبادی در پرسپولیس منتفی شود و او تصمیم بگیرد راهی استقلال شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyom4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ بزرگ نقل و انتقالاتی سرخ‌ها با استقلال استارت خورد
پرسپولیس برای جذب خالدآبادی دست به جیب شد