تاریخ انتشار: 1397/06/13 16:42
کد خبر: 131707

شایعه جدایی ستاره بارسلونا واقعیت دارد

به نظر می رسد که شایعات جدایی دمبله از بارسا در نقل و انتقالات تابستانی واقعیت داشتند.
شایعه جدایی ستاره بارسلونا واقعیت دارد

دمبله که اولین فصل حضورش در بارسا توام با ناکامی بود، پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با فرانسه، خیلی زودتر از حد تصور و با کاستن از تعطیلات تابستانی خود به تمرینات بارسا بازگشت. باشگاه در پست او اقدام به جذب مالکوم برزیلی کرده بود و این مساله، خشم ستاره جوان فرانسوی را در پی داشت.

در همان مقطع، رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که دمبله تقاضای جدایی داده و قصد دارد به آرسنال بپیوندد. عکس هایی از او در کنار ستاره های آرسنال نیز انتشار یافت که بر آتش شایعات افزودند. در نهایت اما بارسلونا با جدایی دمبله مخالفت کرد و والورده نیز در صحبت با این بازیکن، او را متقاعد به ماندن کرد.

امروز موندودپورتیوو با انتشار گزارشی تایید کرد که تقاضای جدایی دمبله واقعیت داشته اما تیم خواهان او نه آرسنال که پاری سن ژرمن بوده است.

طبق این گزارش، اریک آبیدال، از اعضای تیم مدیریت ورزشی بارسا ماه گذشته به پاریس سفر کرده بود تا برای جذب رابیو با مدیر ورزشی پی اس جی(آرترو هنریک) وارد مذاکره شود. در آن ملاقات، هنریک به آبیدال اطلاع می دهد که آنها نیز خواهان یکی از بازیکنان بارسا هستند ولی نام این بازیکن را فاش نمی کند.

در بازگشت آبیدال به بارسلونا بود که ایجنت دمبله خبر از مذاکراتش با پس اس جی می دهد و مشخص می شود که بازیکن مدنظر پی اس جی، در واقع عثمان دمبله بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvrmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا مخالف جدایی عثمان دمبله نیست