تاریخ انتشار: 1396/07/18 21:13
کد خبر: 178855

وضعیت آشفته باشگاه استقلال/هنوز هیچ چیزی مشخص نیست!

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هنوز دستیاران جدید شفر معرفی نشدند و قرار است سرمربی تیم روی اسامی دین محمدی و طاهری بیشتر مطالعه کند.
وضعیت آشفته باشگاه استقلال/هنوز هیچ چیزی مشخص نیست!

محمد نوری درباره انتخاب دستیاران شفر گفت:هنوز دستیاران جدید شفر معرفی نشدند و قرار است سرمربی تیم روی اسامی دین محمدی و طاهری بیشتر مطالعه کند .به نظرم شفر در مدت زمان کمی که به استقلال آمده جو خوبی را در تیم حاکم کرده و امیدوارم استقلال در دیدار مقابل فولاد با موفقیت عبور کند .

او درباره وضعیت حضور بهنام برزای در استقلال افزود:من درباره این بازیکن در خبرگزاری ها مطالبی را دیده و شنیده ام و به طور کلی در کمیته فنی این مساله مطرح نشده است .به طور حتم اگر مساله ای مشخص شود شفر اعلام می کند چرا که حرف اول و آخر را او می زند

نوری درباره دستیاری جباری گفت:اطلاعی ندارم .به نظرم شفر سرمربی خوبی است و به طور حتم با بودن او روز های طلایی استقلال تداعی می شود .

او درباره آخرین وضعیت حضور دین محمدی و طاهری در کادر فنی استقلال گفت:هنوز چیزی مشخص نیست و شفر هم در این باره موضوعی را اعلام نکرده است .اکنون استقلال به آرامش نیاز دارد .بهتر است پیشکسوتان و هواداران کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد .

نوری درباره حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی گفت:هنوز شفر اسمی را اعلام نکرده و درباره حضور مجیدی هم هیچ چیز مشخص نیست .به طور حتم درباره انتخاب کمک مربی و دستیار ،شفر حرف اول و آخر را می زند .

او درباره تشکیل جلسه کمیته فنی بیان کرد:هنوز از برگزاری نشست جدید چیزی مشخص نیست .

عضو کمیته فنی درباره اینکه آیا دیدار استقلال مقابل فولاد رایگان نمی شود افزود:این مساله در حیطه اختیارات من نیست .

او درباره تقابل استقلال و نساجی مازندران هم گفت:فکر می کنم تقابل خوبی باشد چرا که هر دو مربیان استقلالی هستند و به نوعی تقابل استقلالی هاست .

عضو کمیته فنی درباره اینکه مطح شده حسین حسینی از بازگشت رحمتی ناراحت است افزود:این مواردی شایعاتی است که دشمنان مطرح می کنند .اکنون بازیکنان با روحیه بالا تمرین می کنند و امیدوارم آنعا با روحیه بالا دیدار مقابل فولاد را ببرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drgrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی؛بی اطلاعی شفر از انتخاب دستیاران خود!