تاریخ انتشار: 1395/10/27 01:08
کد خبر: 235631

سوء استفاده از احساسات هواداران ممنوع! / سردار بوکان عشق مردم و جوانان

بوکان با سردارش توانسته به عشق این مردم تبدیل شده و طرفداران خاص خود را پیدا نماید که می تواند بزرگترین سرمایه هر تیمی باشد.
سوء استفاده از احساسات هواداران ممنوع! / سردار  بوکان عشق مردم و جوانان

بوکان و سردارش در این مدت کوتاه آن چنان در دل مردم رخنه کرده اند که در هر کوی و برزنی و خانه به خانه آن طرفداران خاص خود را در این شهر کوچک که مهربانی و عشق به فوتبال و سردارش موج می زند را می توانی به وضوح مشاهده کنی.

طرفدارانی عاشق که در سرما و گرما و با کم ترین امکانات و تنها به عشق سردار به سوی ورزشگاه بدون امکانات این شهر راهی شده تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

عاشقان فوتبال؛ از کودک و نوجوان تا پا به سن گذاشته هایی که بین جوانان عاشق سردار دیده می شوند و آن چنان به سردار بوکان علاقه دارند که با تمام وجود و عاشقانه آن را دوست دارند و برایش هر کاری هم لازم باشد انجام میدهند.

اما جای سوال اینجاست که این مردم عاشق و محروم که متاسفانه از نظر امکانات مالی و توسعه شهروندی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و با  بزرگواری از محل هزینه های زندگی خود، اقدام به  خرید بلیت و تنها در جهت کمک به تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه می آیند، آیا باید قیمت بلیت را برای این عزیزان افزایش دهیم، به این گناه که عاشق هستند و دوستدار سردار بوکان؟!

 

photo_2017-01-15_12-05-57

چرا وقتی فدراسیون قیمت بلیط لیگ2 را 3 هزارتومان قرار داده ولی متاسفانه در بوکان تصمیم گرفته می شود قیمت را 4 هزار تومان کنند؟!  البته امیدواریم این اتفاق نیفتد چون خوب میدانیم مسئولین شهر هم واقعا در تلاش هستند کمکی به سردار بشود، ولی ای کاش چاره دیگری بیندیشند و از مردم مایه نگذارند.

مردم همین که با تمام وجود به ورزشگاه می آیند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند تا جوانان فوتبالیست با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند، می تواند بزرگترین محبتی باشد که از سوی آنها نسبت به تیم مورد علاقه شان صورت می گیرد.

به هر حال فردا گویا قرار است قیمت بلیت 4 هزار تومان شود که امیدواریم این امر صورت نگیرد و مسئولین پر تلاش این شهر از منابع دیگری به فکر رفع مشکلات باشند.

ضمنا براساس شنیده ها بازی فردای این تیم از شبکه مهاباد پخش مستقیم می شود و مردم می توانند در خانه هم این بازی را مشاهده نمایند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnxxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک های مردمی به سردار بوکان به 3 میلیون رسید