تاریخ انتشار: 1395/09/05 10:18
کد خبر: 247131

باختی به قیمت غیبت سه‌ساله

هواداران پُرشور نفت آبادان از آخرین رویارویی تیم محبوب‌شان با ذوب‌آهن خاطره کابو‌سناکی دارند.
باختی به قیمت غیبت سه‌ساله

 به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، صنعت نفت در حالی در ورزشگاه خانگی پذیرایی ذوب‌آهن است که مرور خاطره آخرین دیدار با این حریف اصفهانی احتمالاً مو را بر تن بسیاری از هواداران پُرشور آبادانی سیخ می‌کند و روزهای کابوسناکی را به یاد آنها می‌آورد.
در هفته ماقبل آخر لیگ دوازدهم بود که صنعت نفت برای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان آمد آن هم در شرایطی که در رده ماقبل آخر جدول جای خوش کرده بود و حتی صرفنظر از تصمیم تغییرناپذیر سازمان لیگ مبنی بر سقوط مستقیم چهار تیم به دسته پایین‌تر و 16 تیمی کردن لیگ برتر هم کار سختی برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران داشت.
زردپوشان آبادانی که به امید معجزه به اصفهان آمده بودند یک کابوس تمام‌عیار را در ورزشگاه فولادشهر تجربه کردند و با دریافت 6 گل از ذوب‌آهن که در آن فصل به شکل عجیبی خودش هم در خطر سقوط بود، امیدهایشان را برای بقا در سطح اول فوتبال ایران از دست رفته دیدند.
آنچه آن باخت را برای آبادانی‎ها به کابوس بدل کرد سنگین بودنش نبود بلکه پیامد دهشتناکی بود که در پی داشت زیرا با آن شکست عملاً حکم سقوط صنعت نفت به دسته پایین‌تر امضا شد و تیم پُرطرفدار آبادانی تا قبل از آنکه مجوز حضور مجدد در سطح اول فوتبال ایران را بگیرد برای سه فصل متوالی در لیگ برتر غایب بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnkxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نظر گل‌محمدی در خصوص قهرمان احتمالی لیگ‌ برتر