تاریخ انتشار: 1395/09/30 18:55
کد خبر: 241655

رابطه سرباز شدن عالیشاه و نوراللهی با ماجرای فروش تراکتور

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به یک دلیل مسیر سرباز شدن را پیش گرفتند
رابطه سرباز شدن عالیشاه و نوراللهی با ماجرای فروش تراکتور

به گزارش فرتاک ورزشی،در شرایطی که قطعی شدن جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از تیم فوتبال پرسپولیس بحث هایی را به دنبال داشته است، مسئولان باشگاه تراکتورسازی که مقصد بعدی این بازیکنان خواهد بود هنوز اظهارنظری در اینباره نکرده اند.

امروز این صحبت مطرح شد که نوراللهی و عالیشاه به این دلیل قصد سرباز شدن کرده اند که به آنها اعلام شده سال بعد تراکتورسازی دیگر نمی تواند بازیکن سرباز بگیرد.

این مسئله البته واکنش سردار باران چشمه را به همراه داشت و وی چنین موضوعی را تکذیب کرد تا بحث سرباز شدن دو یار کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس کمی پیچیده شود.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در مواجهه با سوال خبرنگار کاپ اعلام کردند که نظری ندارند و تا زمانی که این بازیکن رسما به تراکتورسازی نروند اظهار نظر درباره آنها درست نیست اما در عین حال منبعی آگاه اطلاعات جالبی را در اختیار کاپ قرار داد که بر اساس آن اطلاعات بخشی از ابهامات داستان سرباز شدن نوراللهی و عالیشاه از بین می رود.

داستان از این قرار است که بحث خصوصی شدن و فروش باشگاه تراکتورسازی وارد مراحل تازه ای شده است و این احتمال زیاد است که باشگاه تبریزی به بخش خصوصی واگذار شود و این اتفاق معنایی خاص دارد.

واگذاری باشگاه تبریزی به بخش خصوصی یعنی پایان کوچ سرباز ها به این تیم و همین مسئله موجب شده تا نفراتی چون نوراللهی و عالیشاه هر چه سریعتر راه سرباز شدن را پیش بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dndrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری؛ تراکتوری ها دو ستاره پرسپولیس را برای جدایی تهدید کردند؟