تاریخ انتشار: 1395/08/08 15:01
کد خبر: 252279

قوانین ریاضی را نادیده بگیرید هم این تیم قهرمان نمی شود!

شیوه جذب بازیکن ماشین سازی در ابتدای فصل به گونه ای بود که تمامی فوتبال دوستان یک سهمیه آسیایی را برای این تیم کنار گذاشته بودند اما پس از دو سه هفته، وضعیت این تیم بد و بدتر شد و حالا با 6 امتیاز از 10 بازی در قعر جدول جا خوش کرده اند. این 6 امتیاز نیز در 5 هفته ابتدایی به دست آمد و از آن پس این تیم تمامی بازی هایش را واگذار کرد.

نکته مهم در خصوص این تیم آنجاست که بدانید اگر آنها تمامی بازی های باقیمانده تا پایان نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند و دیگر تیم ها تمامی امتیازات را از دست بدهند که امری نشدنی است  - چرا که در صورت امتیاز از دست دادن یک تیم، تیم مقابل امتیاز کسب خواهد کرد و نمی شود که همه تیم ها همزمان امتیاز از دست بدهند - باز هم آنها نمی توانند قهرمان نیم فصل شوند.

ماشین سازان در صورت کسب15 امتیاز از بازی های باقیمانده 21 امتیازی خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیس همین حالا با 22 امتیاز صدرنشین است. با این اوصاف اگر قوانین ریاضی را هم نادیده بگیریم و این گونه حساب کنیم که همه تیم ها تا پایان نیم فصل صفر امتیاز کسب خواهند کرد، باز هم ماشین سازی حداقل در نیم فصل نمی تواند صدرنشین باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da6pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلات به موقع برای پرسپولیس!