تاریخ انتشار: 1395/12/06 01:35
کد خبر: 227131

رکورد عجیب آبی های اهواز در لیگ دسته اول

علی حنطه که پس از برکناری سیاوش بختیاری‌زاده از سرمربیگری استقلال اهواز، هدایت آبی‌های اهواز را بر عهده گرفته بود، از سمتش کناره‌گیری کرد.
رکورد عجیب آبی های اهواز در لیگ دسته اول

 حنطه در حالی از هدایت تیم استقلال اهواز کناره‌گیری کرد که از عمر مربیگری‌اش در جمع آبی‌پوشان اهواز فقط دو هفته گذشته بود. حنطه ششمین سرمربی تیم استقلال اهواز در این فصل به حساب می‌آید که هنوز قراردادش در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت نشده بود.

گفته می‌شود دلیل کناره‌گیری علی حنطه، عمل نکردن باشگاه استقلال اهواز به تعهداتش است. حنطه بعد از دو بازی حضور در کنار استقلال اهواز به مشهد برگشته و گفته در صورتی که خواسته‌هایش برآورده شود بار دیگر به این تیم بازمی‌گردد! خواسته‌هایی که اگر برآورده می‌شد کار تیم به اینجا نمی‌کشید و مربیان قبلی هم در این تیم می‌ماندند. استقلال اهواز در حالی در پی هفتمین سرمربی فصل خود است که 24هفته از بازی‌ها سپری شده است.

تا اینجای کار تیم هر 4هفته به‌طور میانگین یک مربی را بالای سر خود دیده است! رکوردی که شاید در جهان بی‌سابقه و قابل ثبت در گینس باشد. حمیدرضا فرزانه، ابراهیم تهامی، امیر میرزاییان، محمد سجادیان، سیاوش بختیاری‌زاده و علی حنطه مربیان استقلال اهواز از ابتدای فصل تا هفته بیست‌وچهارم بودند. استقلال اهواز هم اکنون با 10امتیاز از 24بازی در قعر جدول رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد و طبیعتا شانسش برای ماندن در جدول بازی‌ها خیلی کم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8bwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول لیگ یک از نگاه حمیدرضا فرزانه